ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

روز سوم مامی گیرون

1392/9/8 23:58
855 بازدید
اشتراک گذاری

خداروشکر امروز شکم روی نداشتی و پروژه رو تونستیم ادامه بدیم . از صبح که باز بودی باز طبق برنامه یک ربع یکبار روی قصری نشوندمت که آخر سر ساعت 11 تا از روی قصری بلند شدی و شلوار پوشیدی جیش کردی و من وا رفتم اوه. دیگه تا ساعت 2 که خوابیدی حتی توی خودت هم جیش نکردی . ظهر هم که وقت خواب مامیت کردم و خوابیدی و تا ساعت 6 که از خواب بلند شدی و رفتیم حموم مامیت خشک خشک بود و توی حموم جیش کردی البته نه روی قصری . بازم خوبه که توی خودت نبود چشمک. خلاصه که خیلی ادرارت کم شده با اینکه از دیشب تا الان کلی آب و مایعات خوردی . حالا نمیدونم باید خوشحال باشم ادرارت کم شده یا ناراحت . راهنمایی کنید مامان های  باتجربه ؟

 

امروز چند تا کلمه جدید گفتی

شولار مکهبی = شلوار مکعبی ( روی ش فتحه .  روی و سکون .مال همون شعر باب اسفنجی هست )

بابا بزرگ پاشو ( به بابا اسماعیل گفتی و اونم کلی قوربون صدقه ات رفت )

کلی هم بوس پرت کردن یاد گرفتی اونم به شیوه لب ماهی قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زهرا ک
9 آذر 92 9:30
سلام به به به چه دخمل جیگر طلای خانمی ماشالله آفرین به مامانی که حوصله به خرج میده واسه از مامی گرفتن منم با اینکه نی نی ندارم ولی روش شما رو واسه از مامی گرفتن درست میدونم و اینکه واقعا باید حوصله کرد و تند تند بچه رو ببری دستشویی خیلی جیگره این دخمل با اون تیپش منو کشته مامانی اون ژاکت بافت راه راه رنگی رو بافتید یا حاضریه؟ خیلی خوشمله و به ملودی عسلی هم میاد بوسسسسسسسسسس برای پرنسس جیگر طلا
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفتونه و چشماتون قشنگ میبینه . اون ژاکت و براش دادم بافتن و توی سایت نینی بافت عزیزم سرچ کنی سایتش و میبینی عکسای ملودی هم توی سایتشون هست به عنوان مدل
مائده
9 آذر 92 10:18
خداروشکر که مشکل شکم رویش خوب شد نسیم جون ایشالله این پروژه مامی گیرونهم با موفقیت تموم میشه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مری عزیزم انشا الله
مامان دینا
9 آذر 92 14:44
عزیزم من تقریبا یک ماهه که دینا رو از پوشک گرفتم.به نظر من ملودی جوت ادرارش اصلا کم نیست کاملا طبیعیه. زیاد حساس نباشین.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
آره دیشب داشتم فکرمیکردم که خب ما آدم بزرگ ها هم مگه چند بار دستشویی میکنیم و نتیجه گفتم دخملم بزرگ شدههههههههههه
جیران بخشنده
9 آذر 92 14:58
mamanebaran
9 آذر 92 15:59
فدای دخمره نازم بشم من فدای عروسکِ خوشگلم عزیزِ دلم نگران نباش ،کنترل ادرارش داره بیشتر میشه ، قدرت مستانش داره قوی تر میشه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم از راهنمائی های خوبت . پس یعنی داره پیشرفت حاصل میشه ؟
مامان محمدرضا
9 آذر 92 17:33
عزیزم درزرنگی شماکه شکی نبودمن ازاون شورتای جیش گیر خریدم بازم جرات نکردم شروع کنم ولی از تو باید یاد بگیرم البته دخترموخیلی زود گرفتم یادم رفته چیکارکردمبرا همین دارم از شما درس می گیرم.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ای جونم . انشا الله شما هم موفق میشی گلم .
هنگامه
9 آذر 92 18:36
1.میگم خانه رنگین کمان که نزدیک خونه ماست پس همسایه هستیم خانمی 2. ملودی جووون شبیه باباشه بیشتر تا مامیش 3. میگم به پمپرز میگی مامی ؟؟؟؟ چقد دقت کردم تا فهمیدم منظورت چیه 4. چقد ملودی که نشسته رو قصری دلبر و مهربونه 5. پس زلزله تو رو هم لرزوند
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
1. عزیزم ما دواس میشینیم 2- شما بهتر قضاوت میکنی چون از نزدیک دیدی تمون 3- عزیزم من از اولی که خودم و میشناسم همه میگفتن مامی . پمپرز یه مارک پوشکه بچه است که خیلی ها به اشتباه فکر میکنن یعنی پوشک . البته حق دارن چون جز اولین کارخونه هایی بود که تولید میکرد پوشک بچه رو 4 - مرسی عزیزم 5- آره اونم چه لرزوندنی
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
9 آذر 92 19:48
ملودی تو می تونی شاید کمی استرس داره جیشش کم شده. نگران نباش راه میفته و اینقدر لیترلیتر برات توی قصری جیش کنه که نگرانیت برطرف شه واقعا این چی بود که من نوشتم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
هههههههههه لیتر لیتر و خوب اومدی . اونوقت که چاهمون میگیره و باید بیان خالیش کنن
مامان یاسمین زهرا
9 آذر 92 19:49
شولاررررررچقدر کلمه های سختی میگه مکعبی