ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

زمستان 1402

1402/11/28 21:01
420 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم دو ماه از زمستون هم گذشت ..... این دت خیلی درگیر بودیم درگیر امتحانات ترم اول که کل دی طول کشید ....7 بهن هم بابا سعید اومد پیشمون و من از فداش قشنک تا همین لان کمخرم داغونه و کاملا بیشتر اوقات توی رختخواب بودم . چند تا عکس از قبل مریضی م دارم که میزارم برات رفتیم کنسرت گرشا رضایی

تولد مانیا هم بود 4 بهمن و اولین تجربه ارایش کردن اونم به اصرار من دوستات توی مهمونی همیشه ارایش داشتن گفتم بیا ارایش کنم کلا از ارایش و لاک و این چیزا خوشت نمیاد زیاد

این عینک ه هدیه دادی به مانیا

بابا اجرا داشت از اونجایی که من نمیتونست راه برم یه شب شما باهاش رفتی و چند تا عکس ازت گرفته بابا

بابا مجد 24 بهمن اجرا داشت بوشهر این مدت همش توی توی پاییز و زمستونه است و خیلی کم پیشونه .. دیگه هر چند درد داشت اما  با بابا سعید رفتی و براش گل بردی و این و هم خودت نوشتی از گوگل

اکثر اوقات این دوماه خونه بودیم وگیر درس خوندن یا سرد بود و یا من مریض بودم و نشد جای خاصی بری یا بابا نبود نشد بریم پیک نیک .. اینم مال چندشب پیشه که رفتیم لب دریا باهم

اینروزا هوا خوبه و از هر فرصتی استفاده میکنیم برای رفتن به بیرون

منم برای خودم ظهرها که شما مدرسه ای میریم دور دور

اسمون این روزا عجیب قشنگه

اینروزا درگیر اماده شدن برای کنسرت اموزشگاه هستی منم برای خودم توی حیاط اونجا گربه بازی میکنم

و اینم اولین تراکت و بلیط کنسرت رسمی که توش شرکت کردی ....قیمت بلیط ها هم 150 هزار تومن بود مینویسم یادگاری بمونه نرخ اولین بلیط

لپ گلی هم با خودم گاهی میبرم

بعدم میایم دنبالت دم مدرسه

قشنگ اومدن بهار حس میشه

عشقم 17 اسفند اجرا داشتی باباشی هم اونروز نبود و تهران اجرا داشت .... من و عمه انیس و روشنک و دختراشون اومدیم اجرا .... بهت افتخار میکنم جان دلم

رفتیم یه روز نمایشگاه ماشین های قدیمی

شب چهارشنبه سوری هم زنونه رفتیم باغ بابا بزرگ مانیا و کلی خوش گذشت به تو با دوستات و من هم با دوستام کلی خوش گذروندم و تا ظهر فرداش اونجا بودیم

کاهو

بروکلی

عزیز دلم بابا سعید 25 اسفند اومد پیشمون که عید و کامل پیشمون باشه من قوربون اون روسریت

شبا میرفتیم بیرون ..... وهوا واقعا عالیه اینروزا

بابا کلاه شمارو گذاشته

بابا عیسی روزای اخر سال و همش در حال رفت و امد اجرا بود و 28 اسفند هم راهی ایتالیا شد چون سال تحویل اونجا کنسرت داشت ..... و پیشمون نیست عید رو

پسندها (3)

نظرات (0)