ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

حال و هوای این روزای خونه ما

1392/7/8 11:19
647 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا هر موقع یه جا یه بندی ، روبانی ، یا کشی میبینم اصلاً دور نمیندازم چون میدونم که در آینده نچندان دور حتما به کار میاد . این روزا فندق کوچولوی مامانش حسابی شیطون شده و درست مثل فندق قل میخوره و به همه جاهایی که تا الان سرک نمیکشید سرک میکشه و من هم ساعت ها باید خراب کاری هاش و جمع کنم . البته به چیزی آسیب نمیزنه اما جمع کردنش مصیبته . مثلاً لباس های توی کشو و میریزه بیرون یا از توی کمد خودش کش مو ها و لباس هاشو میریزه بیرون که من دونه دونه میزنم سر جاش و 5 دقیقه بعد تمومش روی زمینه . منم که دیدم تموم وقتم داره صرف این مدل کارا میشه گفتم باز دست به ابتکار بزنم و اینجا بود که همون بند ها به کار اومد و نتیجه شد این جوری

این در کمد خودته. دیروز اومدی و خواستی بازش کنی و چون دوتاش هم زمان با هم باز شد دستت و رد کردی داخل و انگشتت موند لای دوتا در و گریه کردی و همین باعث شده زیاد سمت این کمد نری اما من نخواستم روزه شک دار بگیرم و کش و گذاشتم بمونه

کشو لباس های منه بنده خدا که چند روز پیش توش واستاده بودی و ازت عکس گرفتم و توی پستای قبلی هست عکسش که الان مدت هاست چسب کارتن خورده و خدا رو شکر کلا از خیرش گذشتی و سمتشون نمیری

و اما پروژه جدید این کمد دیواری بود که امروز کشفش کردی

خوشم میاد همه اش توی کار جدیدی و تا یه جا رو مسدود میکنم یه پروژه جدید دست میگیری و اصلاً هم سر خورده نمیشی . و همه این کارا رو این فسقل مامانش انجام میده

♥الهی که مامان فدای شیطونی هات بشه نفسم♥

تا یادم نرفته داستان این النگو ها رو برات بگم . همون جایی که همیشه میرم و کاموا میخرم برای پروژه پتو چهل تیکه ، یک سری النگو های رنگی داشت که خیلی خوشم اومد و گفتم برات بگیرم چون عاشق این مدل چیزایی که بندازی دستت . این روزا همیشه دستت میکنی . یه سری کش مو هم داری که دقیقا شبیه این النگو ها هست از لحاظ سایز و قیافه . اون شب مهمون داشتیم و رفته بودی چند تا کش هم کرده بودی اون یکی دستت و به همه هم نشون میدادی  که من کلی خجالت کشیدم و در اولین فرصت میرم و 6 تا دیگه هم برای اون دستت میخرم تا کش نکنی دستت . امان از دست شما فینگیلی ها که با این کوچولویی تون همه اش فکر این هستین که به خودتون برسین و خوشگل باشین . من که میمیرم برای این فانتزی بودنت . کلا رفتارت خیلی دخترونه است . مثل یه دختر 18 ساله سر و شکل و لباست برات مهمه و تا یه لباس خوشگل میپوشی همه اش جلو آینه خودت وچک میکنی و ذوق میکنی . و منم از کارای تو ذوق مرگ میشم. خدا یا شکرت برای داشتم ملودی که همه زندگیمو رنگی کرده . حتی توی اوج ناراحتی کافیه یه کار کوچولو کنه همه چیز یادم میره .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)