ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

جمعه 25 مرداد

1392/5/26 17:39
1,882 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم امروز هم تنها بودیم بابا نبود . شما هم که دندون درآوردنت خیلی داره اذیتت میکنه از صبح تا قبلی که بخوابی هم صد بار عکس سه نفره مون که روی اپن هست و آوردی و نگاه عکس بابا میکنی . الهی فدای دل کوچولوت بشم . شب و بخوابی صبح بابا پیشته نفسم . من هم امروز ظهر شما رو که خوابوندم ، نخوابیدم و دست زدم به خلاقیت و چند تا اثر هنری برای خونمون خلق کردم . خوبی خونه مستاجری اینه هر جا که بری یه سری پارچه پرده میمونه روی دستت . پرده های خونه قبلمون به درد خونه جدیدمون هم خورد خدا رو شکر . اما پرده های خونه اول ازدواجمون مونده بود ته کمد . منم اومدم با یکسری از اون پارچه ها برای بالای پرده هامون گل درست کردم و یه رومیزی هم برای میز ناهار خوریمون دوختم .

دسته گل وسط میز هم دسته گل عروسی مامان و بابا هستش که خشک کردم

خوب شد یکم از سادگی پرده ها کم کرد

البته گل های پرده رو ظهر دوختم و رومیزی و از ساعت 10 و نیم که شما خوابیدی آماده کردم . عصری خاله عاطفه ( دختر عموی بابا ) اس داد که می خوام بیام خونتون . یکم رفتیم بیرون و دور خوردیم و بعدش اومدیم خونه و تا ده و نیم پیشمون بود و کلی از تنهایی در اومدیم . اینم جیگر مامانش امروز بعد از ظهر وقتی پشت چراغ قرمز بودیم

اصلاً هم حوصله نداشتی و نق نق میکردی . همه اش مال دندوناته آخ اما من همه جوره عاشقتم

توضیح نحوه درست کردن رومیزی به در خواست بعضی از دوستان ادامه م طلب ♥♥♥♥♥♥

من 4 تا پرده داشتم به عرض 1 متر و ارتفاع 2 و نیم متر . عرضش و نواره پرده دوخته بودم . نوار پرده ده سانتی و به همین خاطر عرض پرده هام شده بود نیم متر وقتی نوار پرده رو جمع کرده بودم . از خود پارچه هم ده سانت بالای نوار پرده چین خورده بود . جنس این نوع حریر ها هم چون آحار داره پف میکنه . اومدم از انتهای نوار پرده ها بریدم و پارچه پرده رو برای درست کردن گل های پرده استفاده کردم حالا 4 تا نوار پرده با اون ده سانت چین پارچه بالاش داشتم . اومدم لولش کردم و ده سانت پارچه بالایی رو وقتی بر گردوندندم مثل گل رز شد . حالا 4 تا گل رز داشتم . خونه ما چون 3 تا پنجره پرده خور داریم یکی از پرده هام اضافه اومد . من اومدم پارچه اش رو وقتی که از نوار پرده جدا کردم دو تا زدم و دور تا دورش و دوختم . بعد هر چهار گوشش یک دونه از گل رز ها رو دوختم و بعد اومدم ضلعی که بزرگ تر بود رو با نخ دوختم البته چین دادم و همین طور ضلع موازیش رو و بعد دو تا گل هایی که کنار هم افتاده بود رو به هم فیکس کردم و اون حالت پف هم که میبینین به خاطر چین هایی که دادم و کشیده شدن پارچه است افتاده . روی پرده های قبلیم چند تا دونه پاپیون دوخته بودم که اونا رو هم چند جای رومیزی دوختم . امیدوارم تونسته باشم منظور و برسونم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)