ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

اولين حموم با ، باباشي

1392/5/9 9:53
768 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزه دلم تا الان فقط و فقط با مامان رفتي حموم . يكبارم وقتي خيلي نيني بودي با ناهيد جون رفتي البته بنده خدا ترسيده بود و نتونسته بود بشورتت و فقط آب بازي كرده بودي . روز يك شنبه 6 مرداد 92 وقتي عصري از خواب بيدار شديم نميدونم چرا اما اصلا رمق نداشتم ، دلم ميخواست برم حموم اما از اونجايي كه شما جديداً ياد گرفتي با دستاي فندقيت به آدم آب ميپاشي ترجيح دادم كه نريم حموم آخه واقعا حوصله شستن موهام و سشوار و نداشتم . باباشي از خواب بلند شد و ديدم حوله حموم دستشه منم از فرصت سو استفاده كردم و گفتم بابا عيسي ملودي هم ببر حموم . فكر نميكردم قبول كنه اما كلي استقبال كرد و خوشحال شد . ناهيد جون ميگه بابا حالا يه روز نره حموم . اما دست خودم نيست از بس كه عادت كردم هر روز حمومت بدم يه روز كه نبرمت عذاب وجدان ميگيرم . خلاصه كه زودتر از باباشي رفتي توي حموم و اون طور كه بابا ميگفت كلي هم خوش گذشته بود بهتون . اينم يه اولين ديگه توي تاريخاي زندگيت بود . من كه خودم بچه بودم هميشه با ، بابا سعيد ميرفتم حموم و يادم نمياد كه ناهيد جون برده باشتم . كلي هم آب بازي ميكردم و خوش ميگذشت . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)