ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

تلاش براي گرفتن از مامي

1392/5/5 10:07
711 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل خوبم چهارشنبه از سر كار كه برميگشتم رفتم برات قصري خريدم كه كم كم شروع كنيم پروسه مامي گرفتن رو . هر چند كه زياد علاقه نشون نميدي اما خب تقريبا ديروز بيشتر اوقات مامي نداشتي و تايم ميگرفتم كه ببينم ميانگين هر چند دقيقه دستشويي ميكني و شما حسابي رو سفيدم كردي تقريبا هر 2 ساعت و نيم يه بار . در حالي كه اين روزا چون غذا ميل نداري و بيشتر مايعات ميخوري برام خيلي جالب بود . اميدوارم كه بتونم اين كارو انجام بدم البته استرس دارم خيلي، كه اذيت نشي . خدا رو شكر شرايطمون هم داره جوري ميشه كه بتونم راحت تر از مامي بگيرمت . چون محل كارمون داره جا به جا ميشه و من و شما ديگه مجبور نيستم بريم بيرون از خونه سر كار . و محل كار داره مياد توي خونمون و اين خيلييييييييييييي فوق العاده است . هم استراحت ميكنيم و شما گرما زده نميشي هم اينكه كار ميكنم و درآمد دارم . به اين ميگن نور علا نور . هوراو همين باعث ميشه تا راحت تر اين پروسه تموم بشه . ديشب ناهيد جون رفته بود شام خونه دايي حامد و ما هم از فرصت استفاده كرديم و سري زديم خونه بابا اسماعيل چون نگران حالت بودن ، گفتم ببيننت و خيالشون راحت بشه . خوب بود و خوش گذشت البته به جز نق نق هاي شما كه اين چند روزه جيگر منو خون كرده و كلي هم با لوازم موسيقي بابا و عمو امين بازي كردي . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)