ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

پنج شنبه 3 مرداد

1392/5/5 9:54
805 بازدید
اشتراک گذاری

ممنون از همه دوستاي خوبم كه جوياي حال ملودي بودين روي ماه همتون و ميبوسم و ممنون كه با پيام هاتون قوت قلبم بودين و هستين . خدا رو شكر ملودي حالش خيلي بهتره فقط كمي بي اشتهاست كه اونم مربوط به همين حال چند روزشه اما خدا رو شكر ديگه بالا نياورده و تب هم نداره ولي كمي نق نق ميكنه . در عوض پنج شنبه حال من بد بود . استرس و فكراي اين چند روزه از بس روم فشار آورده بود كه بي حال و بي جون توي تخت افتاده بودم از صبح و كارم عصري كشيد به دكتر و خودم هم رفتم زير سرم و آمپول . تو رو خدا مواظب خودتون و نيني هاتون باشين خيلي همه گير شده . اما خودم هم الان يكمي بهترم و اومدم سر كار . و الانم چند تا عكس از ملودي جون براتون ميزارم تا شما هم خيالتون راحت بشه و ببينيد كه حالش خوب شده . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)