ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

تولد ملودی تهران 13 خرداد

1392/3/19 2:13
5,081 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم سیزدهم خرداد توی تهران همون طور که قول داده بودم برات جشن گرفتم . روز 12 خرداد از صبح تا شب همین طور مشغول تدارک دیدن بودم و چون روز قبلش هم توی جاده بودیم واقعا خسته شدم اما همه اینا فدای یه تار موت . مهمون هامون عبارت بودن از :

خانواده خاله ام ( خاله مامی نسیم ) : خاله - عماد -غزل و شوهر خاله

خانواده عمو جمشید ( عموی مامی نسیم ) : عمو - زن عمو - سارا و سینا و همچنین شوهر سارا

حمید ( بر ادر زن عموم )

خانواده عمو وحید ( عموی مامی نسیم ) : عمو - زن عمو - مهسا و پریسا .(لازم به ذکره بگم که این عموم قرا بود فردای روز تولدت برسن اما چون فهمیدن تولد شماست کل راه از مشهد تا تهران و یکسره اومدن تا به جشن برسن . واقعا ازشون ممنونم و میبوسمشون .)

مامان پوری ( مامان بزرگ مامی نسیم )

دایی حمید ( دایی مامی نسیم )

و خانوم بابایی و بلوکی که از همدان اومده بودن کمک ناهید جون برای عروسی دایی حامد .

تزئینات و غذاهامون شامل :

نی ها با لیبل کفشدوزک

لیبل های روی دیس غذاها

چاقوی بریدن کیک

دفتر خاطره

سیخ های چوبی نوش جان برای روی غذاها

کافی میکس با لیبل کفشدوزکی

شکلات

پیش دستی کیک

لیوان نسکافه

شمع کفشدوزکی روی کیک

خوش آمد گویی دم در ورودی

 

بدو بدو عکسای داغ تر ادامه مطلب ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

نوشابه - دوغ - دلستر با لیبل کفشدوزکی همراه اسم ملودی

کیک تولد

حالا میریم سراغ شام

شام شامل : کشک بادمجون با نون سنگک - سالاد الویه و نون فانتزی - ماکارونی - پلو مکزیکی

سبزی خوردن

ژله در سه طعم پرتقال - طالبی و آلبالو

ماست و خیار با تزئین نعناع خشک - گل سرخ - گل زرد

فلفل دلمه ای - خیار شور - گوجه

سالاد الویه با تزئین کفشدوزک

کشک بادمجون

و اما کادو های تولد . دست همشون درد نکنه شرمنده کردن

خانواده خاله زهره

داماد عمو جمشید آقا وهاب

عمو جمشید و زنشون

 

سارا دختر عموم

دایی حمید

مهسا دختر عموم

خانواده عمو وحید

مامان پوری هم 30 هزار تومان وجه نقد .

کادوی بابا سعید و ناهید جونم که قبلا گفته بودم . جاتون خالی واقعا شب خوبی بود و لازم به ذکره همه کارا رو خودم کردم از درست کردن غذا تا تموم تزئینات کفشدوزکی هنر دست هستن . و در آخر عکس ناناز مامی با لباسش ( لباسش هخم خودم دوختم )

اینم نینی های جشنمون با بادکنک هاشون موقع رفتن به خونه هاشون

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)