ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

زندگي تكراره تكراره

1391/6/6 12:05
1,470 بازدید
اشتراک گذاری

الان كه دارم مي نويسم باباشي حدود 20 دقيقه زير عمله . عمل ديسك كمر . ساعت 9:55 دقيقه رفت . چند سال پيشم وقتي كه فقط 12 روز بود نامزد كرده بوديم زير تيغ جراحي بود اون موقع شيراز بود . اما الان بيمارستان تامين اجتماعي بوشهر بستري هست . اون موقع هم به خاطر دانشگاه و امتحان نتونستم پيشش باشم و الان به خاطر ملودي . چون كسي نيست كه پيشش بمونه . بازم من رفيق نيمه راهش شدم و تنهاش بايد بزارم . حتي نميتونم امروز برم ملاقاتيش . اي خدا . فقط دعا كنيد زود زود بياد پيش من و دخترمون . خيلي درد ميكشيد اين دو روز آخر حتي ميگفت پنجه هاي پام بي حس شده . خداييييييييييييا خودت عيسي يه منو بهم برگردون من بدون اون ميميرم . ازتون مي خوام واسه سلامتيش دعا كنيد ممنون ميشم 

اينم عكس هاي بافتني هاي ملودي كه قولش و بهتون دادم . ديروز با باباشي اين عكسارو گرفتيم ازش ناراحت

بقيه ادامه مطلب ...............

بعدا نوشت : 

الان ساعت 12 هست هنوز توي اتاق عمله . خدايا زودتر تمومش كن دارم زجر كش ميشم ثانيه به ثانيه . آخ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)