ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

ديروز بر من چه گذشت بالاخره

1391/6/7 10:39
744 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همتون ممنون كه نگران بوديد و ممنون از دعاهاي خوب و صميميتون براي همسرم و باباشي ملودي .

ديروز همه چي دست به دست هم داده بود تا من كلا كلافه بشم . البته آدم وقتي ناراحته از ترك ديوارم حرصش در مياد . از سر كه خواستم برم خونه يه از خدا بي خبر طوري پارك كرده بود كه حتي بزور تونستم سوار بشم . ماشين هم نميشد از توي پارك در آورد. دو تا بانك هم نزديك محله كارم هست رفتم اما مال اونا نبود . اينقده عصبي بودم كه دلم مي خواست شيشه اش و بشكونم . خلاصه يه پسري كه خدا خيرش بده يهو از آسمون افتاد پايين و اومد زد به شيشه گفت خانوم حالت خوبه ؟ گفتم ماشينه جوري پارك كرده كه نميتونم در بيام . حالا اشكام هم همين طور ميومد . گفت خواهر من گريه نداره بيا من بالاخره هر طور شده برات ميارمش بيرون . گفتم گريه ام از چيز ديگه است . خلاصه اومد و به هر زوري بود در آورد ماشين رو . واقعا خدا خيرش بده . دايي باباشي بهم خبر داده بود كه آوردنش توي ريكاوري و هنوز بيرونش نياوردن . توي مسير از موبايل خود عيسي زنگ خورد گوشيم و خودش بود . خدايا اون لحظه واقعا روي ابرا بودم . اشكام ميومد و خدا رو شكر ميكردم . خدايا شكرت كه يه بار ديگه هم نشون دادي هوامو داري . توي اتاق عمل كه بود همه اش اين فكر كه خداي نكرده ديگه نتونم ببينمش ديوونه ام ميكرد . اما خدا رو شكر بهوش اومد . طفلك اونم چون ميدونست حالم بده با اون حال بهوش و بيهوش زنگ زد چون ميدونست تا صداي خودش و نشنوم آروم نميشم . بعد از ظهر هم داداشم گفت ملودي كه خوابه من ميام خونه كه تنها نباشه و تو برو پيش عيسي . خدايا ممنونم . كلي خوشحال شدم . ساعت 2 رفتم پيشش . تا ساعت 3 و 20 دقيقه . كلي دلم قوي شد . ديروز عصر هم رفتم مطب دكترش و گفت تا چهارشنبه بايد بمونه و 6 عصر مرخصش ميكنم . و گفت كه عملش خدا رو شكر خيلي خوب بوده و بخيه هاشم جذبي زده . ديروز ملودي بچم مثل مرغ سر كنده ميموند از صبح تا شب خيلي گريه ميكرد همه اش . شب ساعت 9 زنگ زدم به باباشي و گفتم ملودي ميخواد باهات حرف بزنه . تا صداي عيسي رو شنيد كلي آروم شد اصلا از اين رو به اون رو شد . فداي اون قلب كوچولوش بشم من . خب اونم با همه كوچيكيش احساس ميكنه . فقط ميتونم بگم خدايا ممنون كه دله من و بچم و شاد كردي . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)