ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

نذری پزون 15 آبان 93

1393/8/17 10:17
754 بازدید
اشتراک گذاری

عمره مامان پنجشنبه توی خونه بابا اسماعیل همه بچه ها با هم نذر داشتن آش بپزن . ما هم رفتیم . شما از اونجایی که کلا به گل و سبزی و چمن و از این طور چیزا خیلی علاقه داری و منم دائم باید بهت تذکر بدم که این بدبختا رو پرپر نکن گناه دارن ، اون روز چون من و شما رفته بودیم بازار تا یه سری لباس زمستونی برات بخرم دیر رسیدیم و کارا رو شروع کرده بودن . با بدو ورودمون به اونجا با دیدن حجم بزرگی از سبزی وسط خونه دچار هیجان شدی و احتمالا توی دلت میگفتی منو این همه خوشبختیییییییییییی محاله محال . از طرفی هم چون میدیدی اینبار بهت تذکر نمیدم بیشتر متعجب بودی و توی قیافت هم مشهوده

 

از بهت و تعجب که خارج شدی شروع کردی به کمک کردن

خلاصه مشغول شدیم و واقعا خوش گذشت چون خیلی وقت بود اینهمه دورمون شلوغ نبود و کلی خندیدیم . اما دیدم شما دست شویی داشتی و شکمت یکم روون بود و نگران شدم که نکنه خدای نکرده این ویروس جدیده رو گرفته باشی . گفتم بریم خونه . اما سر مسیر گفتم بزار موز بخرم برات تا بخوری . و خدا رو شکر دیگه مشکلت حل شد . و اینطور شد که دوباره اومدیم خونه بابا بزرگ .یه خانوم به تمام معنا بودی و بیشتر وقتا توی حیاط قاطی مردا نشسته بودی و بنده هم لذتی دو چندان بردمخندونک

 

 

 

 

 

 

تا یک گذاشتم بازی کنی و ساعت یک شما رفتی و خوابیدی و من بیشتر از قبل خوش گذروندم چون خیالم راحت بود نمیخواد مواظبت باشم . ساعت 4 صبح تموم شد کارا و گفتم منم یکم بخوابم اما مگه صدای خروس گذاشت منم که خوابم سبک . هیچی دیگه اومدم و دیدم میخوان توی ظرف یکبار مصرف بریزنشون و منم کمک میکردم در پخش کردنشون . واقعا خسته شدیم و دیروز همه اش در حال چرت زدن بودیم . اما بازم میگم خانوووووووووووووووم بودی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان باران
17 آبان 93 13:59
الهی خاله فدات بشه با اون شکلِ ماهت قبول باش نذرتون قربون دخمره نازم که قند تو دلش آب شده که مامانش بهش تذکر نداده قربون اون چهره معصومت
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزه دلم
نیلوفر
17 آبان 93 16:49
نذرتون قبول خاله جونی.از طرف من ملودی جون رو ببوسینش محکم به ما هم سر بزنین.فقط عنوان این پست 15 ابان نبوده؟اخه مهر خیلی وقته گذشته.گفتم شاید حواستون نبوده.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اره عزیزم مرسی از توجهت اشتباه کردم
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
18 آبان 93 11:35
قول باشه ایشالا اجرتون با امام حسین. فدای ملودی جونم که خانوم خانوماااااااااااااا بوده و هست. خاله اشکال از ما مامانا است که بعضی وقتا دوست داریم شما کوچولوها زودی بزرگ شید. خدا رو شکر نسیم که بهت خوش گذشته و دلی از عزا دراوردی خداییش بزرگ که میشن خیلی بهتر میشن قبول داری؟فقط یه ریز حرف میزنن
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم . اره واقعا خیلی بزرگ شدن . اما من فعلا به اون نقطه خیلی حرف زدن نرسیدم
مامان گلی
18 آبان 93 21:56
قبول باشه عزیزم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی مامان گلی جون
مامان یاسمین زهرا
19 آبان 93 15:37
قبول باشه،آفرین خانوم با شخصیت
fateme
21 آبان 93 8:52
نذرتون قبول باشه. مرواتون همه سال
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزه دلم
باقر
25 آذر 93 13:25
قبول باشه