ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

نظرات (8)

مامان باران
17 آبان 93 13:55
ای جانــــــــــــــــــــم فدای این پیکاسوی کوچولو بشم من عزیزم عاشقتــــــــــــــــم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامان قند عسلا♥♥
18 آبان 93 8:16
چه فکر خوبی کردی بردیش تو حموم اینجوری هیچ جا کثیف نمیشه .چرا من اون موقع که پارسا کوچیک بود از ترس اینکه خونه کثیف نشه طفلی بچمو میبردم تو حیاط ...طفلی میپخت تو شرجی... دنیا رو میبینی ...ابتکارها هم پیشرفت کردن
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خخخخخخخخخخ بیچاره کشتیش پس . اشکال نداره مامانش اون موقع خیلی خودت کوچولو بودی
مامان ارمیا و ایلمان
18 آبان 93 10:53
چه ایده خوبی. توی حمام. من هم اجرا کنم. حتما کولوچه ها خوششون میاد از این رنگ بازی و کثیف کاری.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ملودی که خیلی دوست داره خوبیش اینه با اب راحت پاک میشه رنگ انگشتیه . حتی روی لباسم بریزه باز پاک میشه
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
18 آبان 93 11:29
وای خدا جونم من بیشتر به می میای ملودی نگاه کردم تا نقاشیشخب چی کار کنم روشا بیچاره از دست من آرامش نداره ت حموم انقدر میچلونمش کهههههههههههههههههه شانس اوردی خاله که دم دستم نیستی.
مامان گلی
18 آبان 93 21:53
الهههههههههههههههی بیام همونجوری
مامان یاسمین زهرا
19 آبان 93 15:35
فدای چشمای خوشگلت پیکاسو
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
fateme
21 آبان 93 8:50
چکار کردی ملودی
سارا
16 آذر 93 15:32
ایده ی خوبیه ها یادم باشه بعدنا نینیمو ببرم تو حموم نقاش بشه