ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

اسباب بازی مورد علاقه اینروزا

1392/11/23 13:36
1,383 بازدید
اشتراک گذاری

در سن 2 سال و 9 ماه و بیست و هفت روزگی . عشقم توی اتاقت کلی اسباب بازی داری اما دو تا سبد هست که عروسک های دم دستیت توشونه که فکر کنم یه 50 تایی عروسک هست توشون

 

 

اما از توی همه اینا بیشتر با یکیشون بازی میکنی و میتونم بگم همیشه باهاته و اونم از عروسک های دوران کودکی خودمه

 

 

عروسک وسطی که البته الان کلی تغییر کرده بنده خدا به لطف ملودی جونم . عروسک بعد از عمل زیبایی که ملودی جون روشون انجام دادن این شکلی شده خخخخخخخخخخخ

 

 

 

روزی بیست بار هم من میدوزم پاش و اما باز ملودی جون با ناخن هاش پاره میکنه و پشم شیشه هارو از پاش میکشه بیرون

 

 

یه چشمشم کور کرده و الانم اگه دقت کنین میبینین داره از من میگیره بزور بیچاره رو

 

 

دیگه اینجا سرش دعوامون شده بود اما ملودی جون برنده مسابقه بکش بکش شد و عروسک رو  ول کردم چون گفتم الان کله اش میکنه اونوقت میشه مصیبت این شد که کوتاه اومدم .

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)