ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

وقتی ملودی همه رو سر کار میزاره

1392/10/23 15:27
1,530 بازدید
اشتراک گذاری

دوره زمونه طوری شده که فسقله بچه هممون و سر کار میزاره . من بیچاره این همه برای حرف نزدن این فندقک غصه میخوردم و ناراحت بودم اما دیشب مثل طوطی داشت حرفای عمه اش و تکرار میکرد . تعجب سر سفره بهش گفتم بشین . تند تند میگفت بشین بشین . عمه اش میگفت بخور اونم میگفت بخور بخور . ما میگفتیم نکن اونم میگفت نکن نکن . خلاصه که طوطی شده بود و فهمیدم که فندق خوشمزه من کلی هم زبون داره اما دلش نمیخواد حرف بزنه .  انقدرم صداش ملوسه که دلت میخواد غورتش بدی . در کل جدیدا خیلی شیرین تر از قبل شده هم رفتارش هم لوس بازی هاش کاملا معلومه دخمله . یه جا هم که میریم دیگه نیاز نیست بهش تذکر بدم برای کاراش خداروشکر بزنم به تخته خودش خیلی معقولانه و خانمانه رفتار میکنه و مثل قبل بدوبدو نمیکنه و آروم یا میشینه یا با اسباب بازی بازی میکنه . وسواس داشتنش هم که همه رو کشته انقدر تر و تمیز چیز میخوره و مواظب لباسش کثیف نشه که آدم فکر میکنه سنش زیاده . خلاصه که این روزامون رو شیرین تر از عسل کرده . خاله ها ماشا الله یادتون نره لطفا .

اینم ژستای جدیده فسقلک تا میگی ملودی عکس بگیرم دهنش و تا آخر باز میکنه .

 

 

مثل شخصیت دراکولا توی فیلمهای وحشتناک شدی مامانم منتظر

 

 

 

 

همیشه بخند دردونه من . عاشقه خنده هاتم 

 

 

و در آخر یک عدد ملودی ناناسی مظلوم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)