ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

بازم خرید

1392/9/3 13:56
1,327 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم به ناهید جون گفته بودم چند تا دیگه از اون شلوارا برات بگیرن و بفرستن که امروز بدستم رسید . دوست جونی ها ادامه مطلب و نگاه کنین قلب

 

 

صورتی - بنفش - سفید - خردلی ( سری های قبل هم رنگ آبی لی - قرمز و سبزش و برات گرفته بودم ) به خوشی بپوشی عسلم ماچ


چند تا جوراب هم گفتم برات بگیرن که دیگه تقریبا خرید زمستونت تموم بشه . چون از پارسال کلی بافت و کلاه و تل و دستکش داری که هنوز نو نو هستن و حیفم میاد باز پول الکی بدم و همونا رو استفاده میکنم . 

 

 

مرسی مامان مهربونم که این همه برای ملودی وقت میزاری . میبوسمت.

 

 

 

 

از اونجایی که خیلی ها از این شلوارا خوششون اومده بود اگه خواستین برای نینی هاتون بی تعارف بگین میگم مامانم براتون بخره . قیمتشون 20 تمونه . البته قابلتون و نداره جهت اطلاعتون گفتم . رنگ بندی های دیگش هم توی وبلاگ ملودی میتونین ببینین و هم چنین تن خورش رو .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)