ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

چند تا خرید کوچولو برای زمستون

1392/8/18 13:36
766 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم ناهید جون این دفعه که بوشهر بود برات اون شلوار لی خوشگل و آورد و گفت که رنگ بندی داره و منم بهش گفتم دو رنگ دیگش و برات بگیرن و یه دونه هم پالتو برای زمستونت بگیرن . چون لباسات و خوب نگه میداری و خیلی هاشون از پارسال هنوز سایزته زیاد امسال برات از این مدل چیزا نمیخرم چون قبلی ها واقعا سالمه و حیف و میل زیادیه خرید دوبارشون . اما انقده از این دو رنگ شلواره خوشم اومد و دیدم که نه تنها الان بلکه همیشه میتونی بپوشیشون گفتم که ناهید جون چند تا دیگه هم برات بفرستن که حتما عکس اونا هم وقتی به دستم برسن میزارم برات . خیلی توی پات قشنگ وامیستن من که عاشقشون شدم .

 

 

 

انشا الله به شادی بپوشی عزیزم و ممنون از ناهید جون که همیشه زحمت خرید خیلی از لباسات و میکشن قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)