ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

باز باران با ترانه می خورد بر بام خانه

1392/8/12 12:20
1,177 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

وای خدا جونم مرسی باز رحمتت و نشون دادی و بارون میاد اونم از نوع سیل آسا . از ساعت 3 نیمه شب تا همین الان یه ریز داره بارون میاد و همه جا تر و تمیز شده . صبح بیرون کار داشتم و واقعا از این همه بارون و تمیزی همه جا روحم شاد شد . هوا هم دیگه حرف نداره بهاره بهار . این روزا خلی حالم خوبه . حاله تو هم خوبه نفسه مامان . مهربون شدی از همیشه مهربون تر . دائما دستت و دور گردن و من و بابا حلقه میکنی و میبوسیمون و در گوشمون میگی دوستت دارم . وای که فدات بشه مامان که این همه خوردنی هستی . یه کلمه جدید هم که میگی اینه که میگی مینا . حالا من باید بیایم پرتقال فروش را . این مینا کی میتونه باشه متفکر . دیروز صبح هم اومدم از تخت بیارمت بیرون که گفتی سلام کجایی . قوربونت بره مامان . وای وای از این همه موش شدن و ماهی شدنت همه رو دیونه کردی دله همه رو آب میکنی اما همچنان نه دوست داری کسی بغلت کنه و نه کسی جز من و بابا بوست کنه و خیلی وقتا هم که بزور بوست کنن با دستت پاکش میکنی خجالت. و دقیقا مثل زورو که هر جا میرفت روی مردم علامت  z رو با شمشیرش میزد شما هم هر جا باشیم روی لپ ملت بیچاره یه دونه جای ناخون گذاشتی . والا همیشه هم ناخنت و تند تند کوتاه میکنم اما ناخن هات خیلی تیزن . و منم باید خجالت بکشم البته اونا کلی خوششون میاد . عاشق اینی که لپ همه رو بکشی . باباشی یکم لپاش تپله تا میبینیتش دستت و میزاری روی لپای خودت و سرتو تکون میدی . خلاصه که خیلی این روزا همه چیز خوبه . خدایا ممنون برای داده هات و نداده هات و ممنون که ملودی به ما دادی زندگیمون و رنگین کمونی کردی .

 

                          

 

 

بقیه عکسای گل دخملی ادامه مطلب ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

 

داری دندونات و نشون میدی

 

 

عاشق اینی که روی دستت برچسب بزنم و بعد چند دقیقه باید درشون بیاریم و دقیقا کار موم و انجام میده . دستات هم ماشاالله مو آلو . خلاصه از این کوچولویی بچم توی کاره اپیلاسیونهمژه

 

 

جدیدا علاقه زیادی به اسباب بازی هات پیدا کردی . این عینک هم مال لوازم پزشکیته که رو چشماته تا در میاد میای میدی به من که برات بزنم . همین الانم عینکت و زدی و داری پرشین تون نگاه میکنی .یول

 

 

فدای اون دمپایی پوشیدنت بشم من . همیشه دوست داری مثل آدم بزرگا باشی . فندق ریزه میزه خوده خودمی بغل

 

 

 

اینجا هم احتمالا آمپولش و آماده کرده اگه من شیطونی کنم آمپولم بزنه نیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)