ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

یک چیز جالب

1392/7/5 23:17
659 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه ممنون از دقتتون اما باید بگم که همیشه اینطور نیست چون از سال 1400 به بعد دیگه این اتفاق نمیوفته دوست های باهوش  چشمک ( دوستای خوبم اگه برای شما جالب نبوده و یا  اینکه همتون انیشتین هستین و حالا که من اینو نوشتم همه شدن ریاضیدان و ماشین حساب دست گرفتن ازتون معذرت میخوام . این موضوع برای من جالب بود شاید الان که مطرح شده  و همه دارن حساب میکنن جالب نباشه اما خیلی ها اصلا اینو نمیدونستن . لطف کنین به نظر انسان ها احترام بزارین و این همه وقتی آدم یه مطلبی مینویسه سرش هوار نشین . من دوست داشتم این موضوع و بنویسم حالا اگه بدتون میاد یا به نظر خیلیا من بی سوادم دیگه نظر لطفشونه. برای آشنایی بیشتر دوستان میگم من شغلم حسابداریه و سر و کارم هر روز با اعداده پس فکر نکنم بی سواد باشم )

سن خودتون رو با 2 رقم سال تولدتون جمع کنید میشه92

من 27 سالمه + سال تولدم که 65 هست بکنم میشه 92

ملودی 2 سالشه + سال تولدش که 90 هست بکنیم میشه 92

باباشی 32 سالشه + سال تولدش که 60 هست بکنیم میشه 92

امتحان کنین جالبه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)