ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

سه شنبه 10 ارديبهشت

1392/2/11 10:03
761 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزه دلم ديروز صبح ساعت 5 باباشي رفت اهواز چون اجراي موسيقي داشت . و امروز هم بر ميگرده . عصر ديروز هم منو شما رفتيم مراسم عقد عمه انيس ( خواهر بزرگ باباشي ) . توي محضر يه جشن مختصر بود . انشا الله كه ازدواج دومش براش خوب باشه و خوشبخت بشه . كلي گفتيم و خنديديم و خوش گذشت . فاطمه دختر عمه انيس هم كلي خوشحال بود . معلومه خب توي عروسي مامانش بود براي كم كسي پيش مياد اين لذت شادي و شريك باشه . خلاصه كه اميدوارم خدا بهترين هارو براشون در نظر بگيره و كنار هم شاد و سلامت هزار سال زندگي كنن.فرشته اما يكشنبه كه رفته بوديم آتليه من موهات و با اتوي مو ويو كردم كه خيلي ناز شده . توي آتليه خيلي اذيت كردي اصلا به دوربين توجه نميكردي فكر نكنم بيشتر 4 يا 5 تا از اون همه عكس خوب شده باشه .قهر فعلا عكسي از آتليه ندارم اما چند تا عكس از موهات ميزارم . تا توي كمرت بود موهات و خيلي بهت ميومد مثل عروسكا شده بوديمژه . خاله ها ماشا الله يادتون نره . قلب

اين دوتا هم مال ديشبه كه موهات و باز گذاشتم فر فري شده بود 

واي كه من ديوونه تك تك اعضاي بدنتم مخصوصا ميميرم براي اون خرمن موهات نفس مامان 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان سونیا
11 اردیبهشت 92 10:29
در کنار نام پاک فاطمه جانماز عشق را وامیکنم دست حاجت را به عشق فاطمه رو به سوی نور بالا میکنم با قسم بر آبروی حضرتش آرزویت را تمنا میکنم روزت مبارک عزیزم
مامان سونیا
11 اردیبهشت 92 10:30
وای چقدر ناز این گل دخترتون چقدر موهاش خوشگله
وای فدات بشم ناناز خانم


مرسي
سپيده
11 اردیبهشت 92 10:51
چقدر خوشگل موهاش ماشالاه
مامان نسیم گل و نازنین روزت مبارک


مرسي عزيزه دلم همچنين بر شما
mamanebaran
11 اردیبهشت 92 11:25
هزار ماشالله , هزار الله اکبر , به دختر خوشگلمون , نسیم جونم تروخدا برای دخترم و ان یکاد و آیه الکرسی بخون , فدای شکلتتت عروسک کوچولو , نسیم جونممممم خیلی خیلی مواش خوشگل شده الهی که از چشم بد دور باشه همیشه

اسپند دونه دونه , اسپند 130 دونه , بترکه چشم حسود و بیگونههههههههههه

مرسي عزيزه دلم بارانم و ببوس
مامان یاسمین زهرا
11 اردیبهشت 92 11:49
ما که همیشه گفتیم ماشاا...تازه دختر کم موی من کلی کشته مرده داره برا موهاش اگه خاله ساراش رو ببینی چطور ذوق موهای یاسمین میکنه دیگه معلومه باید چیکار کنی شما!!!روزتون هم مبارک


فداي ياسي بشم من
sin sin
11 اردیبهشت 92 12:03
بوس برای ملودی ناناز
و تبریک به مناسبت روز مادر به مامی نسیم و مامان ناهید جون
روزتون مبارک مامانای گل


اي جونم ممنون نفسم
عمه ي آتنا
11 اردیبهشت 92 12:51
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر است" زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
عمه ي آتنا
11 اردیبهشت 92 12:52
خدا كنه خوشبخت بشن
موهاي ملودي خيلي خوشگلهههههه ماشااله


انشا الله و چشماتون قشنگ ميبينه
مهسا مامان نورا
11 اردیبهشت 92 13:31
هزار ماشاله نمکی خاله، نازم


ممنون خاله جون
مامان آرشیدا کوچولو
11 اردیبهشت 92 14:47
وای باباشی اومده بود اهواز فکر کنم گیت بوستان برنامه داشتند ما هم دعوت یکی از دوستان بودیم اما برا کودک زیر 7 سال نمیشد بره ما هم به خاطر آرشیدا اما دوستم فیلمش رو گرفته بود بعد برم ببینم باباشی هم بوده یا نه


اي حجونم . والا من كه نميدونم كجا بوده اما حتما ببين شايد همون جايي باشه كه ميگي
مامان آرشیدا کوچولو
11 اردیبهشت 92 14:48
نسیم جون حالا هی دل ما رو آب کن با این موی پریشون خوشمل دخمل ات ماشالله این همه خوشملی کجا بوده وروجک زیبا رو


الهي من فداي خودت و دخمليت بشم ناناز خانوم .
مامان فاطمه
11 اردیبهشت 92 15:09
خوشبختی یعنی :
خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرام بخش دیگران باشد. و تو آنقدر خوشبختی که خداوند تو را مادر آفرید.
روزت مبارک


خيلي خيلي زيبا و قشنگ بود به دلم چسبيد مرسي عزيزم همچنين بر شما مبارك باشه فاطمه عزيزم و ببوس
مامان فاطمه
11 اردیبهشت 92 15:10
مبارک باشه . انشاالله خوشبخت بشن.
عزیزم عکس اولی فکر کردم عروسکه جلوی تلوزیون.
خیلی ناز شده.


مرسي گلم . خودم هم باورم نميشد ههههههههههههه
مامان علي
11 اردیبهشت 92 20:15
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا، آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است، کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد وزیبائی است.مادر همه چیز ماست مادر آن روح جاودانی است که لبریز از عشق و زیبائی است روزت مبارک بانو
lمامی پارساو طاها
12 اردیبهشت 92 0:29
دخمر طلا بدون ارایش هم دلبره از طرف من ببوسش


ممنون عزيزم
*
12 اردیبهشت 92 1:52
عزیزم زیاد هم موهای خوشگلی نشده که جوش چشم خوردن میخوری ها


طفل اگر توده خاكستر است نور دو چشم پدر ومادر است . خوشحال ميشدم اسمتون رو هم مينوشتيد ستاره خانم
مامانی فری
12 اردیبهشت 92 10:19



عاشقتونم
zinat
12 اردیبهشت 92 13:43
وای چه ناز شده موهاش.عکس اولی رو جدی فکر کردم عروسکه.


مرسي گلم نه مانكن كوچولوي مامانشه
مامان محمدرضا
12 اردیبهشت 92 16:32
واااااااااای چه دخملی داری خدا بهت ببخشه وسالم باشه روزت هم مبارک عزیزم.


ممنون گلم براي هر دو
يلدا مامان شاينا
12 اردیبهشت 92 22:11
چه دخمل نازی ماشالله خدا براتون حفظش کنه
موهای خوشگلی داره این دختر نازمون بوسسسسس


مرسي عزيزم چشماتون قشنگ ميبينه
مامان آیناز
14 اردیبهشت 92 8:23
سلام عزیزم چه دختر ماهی خدا واستون نگه هش داره ماشالله هزار ماشالله
مامان ملودی یه سوال داشتم موهای دخترتون ماشالله خیلی پر شده چه کار کردین موهاش پر شده
آخه موهای دخترم خیلی کمه ممنون میشم اگه جواب بدین


نظر لطفتونه عزيزم . والا ملودي دنيا كه اومد همه گفتن موهاش و بتراش تا پر بشه آخه موهاش سيخ سيخ و كم پشت بود اما من گوش ندادم و البته بگم موهاش مثل موهاي خودم سنگين و پر پشته . من كاريش نكردم والا خدا دادي هست عزيزه دلم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
14 اردیبهشت 92 9:29
ماشااله


مرسي عزيزم
مامان النا
14 اردیبهشت 92 12:39
سلام خدمت دوست وبلاگی و دختر عروسکت هزار هزار ماشاءا... به دختر نازت و صد البته به مامان باسلیقه ملودی ملوسک چشم حسود و بخیل و ستاره بترکه انشاءا... (وحشتناک]


سلام عزيزم ممنون از لطفت
مامان ایسان
14 اردیبهشت 92 19:03
بی صبرانه منتطر عکسهایه اتلیتم عزیزم میدونم که مثل همیشه جیگر و ناز شدی
چقدر موهات قشنگه عزیزم دلم خواست موهایه ایسانو این شکلی کنم


نظر لطفتونه عزيزه دلم مطمئنم آيسان جونم هم خيلي خيلي خوجل ميشه
مامان ایسان
14 اردیبهشت 92 19:04
با تاخیر خونه جدید مبارک و بازم با تاخیر روزتون مبارک نسیم جون
مادر ای پرواز نرم قاصدک
مادر ای معنای عشق شاپرک
ای تمام ناله هایت بی صدا
مادر ای زیباترین شعر خدا



خواهش عزيزم ممنون همچنين بر شما مبارك باشه عزيزم
مامان النا
15 اردیبهشت 92 11:02
سلام خوب هستین من اسم شما رو گذاشتم مامان باذوق ملودی ملوسک

یه سوال چرا نظر من رو ثبت نکردی دیروز برای موهای خوشگل ملوسکت نوشتم




سلام گلم من نظرتون و تاييد كردم برو صفحه 2 نظرات عزيزم



✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
16 اردیبهشت 92 15:03
الهی بگردم ماشالا به موهات.خیلی بامزه شدن از پشت.


مرسي عزيزم چشمات بامزه ميبينه
*
23 خرداد 92 19:38
اینم دال برتایید حرفام عزیزم
درسته هربچه ای نورچشممونه اما چشم بد زیاده
ازدست شما مامانایی که فکرمیکنن که فقط بچه خودشونه که بهترینه یکمم بفکر بچه بیچاره باشین که چشم میخوره


من فكر نميكنم بچه ام بهترينه . نه . فقط براي من خوبه . هر پدر و مادري بچه اش و دوست داري اينو فراموش نكن