ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 18 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

پيشاپيش روز زن مبارك

1392/2/4 10:02
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

 

11 ارديبهشت تولد حضرت فاطمه زهراـ روز زن 

خاك را پرسيدم آيا مي تواني دل مادر گردي ؟

آسماني شوي و خرمن اختر گردي ؟

گفت نه هرگز من براي اين كار 

بوستان كم دارم ، در دلم گنج نهان كم دارم

اين جهان را گفتم 

هستي و مكان را گفتم

مي تواني آيا لفظ مادر گردي ؟

همه ، رفعت را

همه ، عزت را

همه ، شوكت را 

بهر يك ثانيه بستر گردي ؟

گفت نه هرگز من براي اين كار

آسمان را كم دارم ، اختران كم دارم ، رفعت و شوكتشان كم دارم

عزت و نام ونشان كم دارم

آن جهان را گفتم مي تواني آيا لحظه اي دامن مادر باشي

مهر رحمت شوي و سخت معطر باشي 

گفت نه هرگز من براي اين كار

باغ رنگين جنان كم دارم 

آنچه در سينه مادر بود آن كم دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)