ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

چند تا پيشرفت

1392/2/3 10:43
729 بازدید
اشتراک گذاری

اين خونه جديد كه اومديم طبقه اول هستيم و 18 تا پله كوتاه داره و نرده هاي محكم كه جون ميده براي تمرين يه دخمل ناز كه بتونه پله ها رو بالا و پايين بره . تا الان از تك پله بالا ميرفتي اما اين پله ها اولين پله هايي هستن كه به صورت پيوسته طي ميكني . از پايين اومدن ميترسي اما خب براي شروع خيلي خوبه و اينكه علاقه داري تا خودت بالا بري از همه بيشتر برام ارزش داره . و الان 6 روزه كه تو خودت مياي بالا از پاركينگ تا خونه .

يه دونه آهنگ هست كه ميگه دوست دارم منه بيچاره و كلمه دوست دارم و زياد تكرار ميكنه و شما هم ياد گرفتي ميگي دوست دارم و من خيالم راحت شده كه كم كم مي خواي حرف بزني حتي فينگيلي آهنگ حفظ ميكني و بعضي جاها با دهنت همراه با موسيقي همون مدلي مي نوازي . 

من بعضي وقتا لولو صدات ميكنم . ( مثل مرواريد ) شما هم چند روزه راه ميري و اينو تكرار ميكني . 

29 فروردين كه بردمت بهداشت ديگه روي وزنه آدم بزرگا وزنت كردن و اين يعني بزرگگگگگگگگگگگ شدي فدات بشم من . و اينكه براي گرفتن قدت چسبوندنت به ديوار كه تا قبل از اين مي خوابوندنت . وزنت 14 كيلو و قدت 91 سانت بود كه گفتن نرماله . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)