ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

♥♥♥♥

1391/12/26 9:26
817 بازدید
اشتراک گذاری

از خودم ناراحتم چون وقتي بچه بودم بعضي وقتا كه مامانم مثلا باهام دعوا ميكرد يا قهر ميكرد ، پيش خودم فكر ميكردم كه مامان اصلا منو دوست نداره . اين فكر اون زمان برام واقعيت داشت . اما الان كه خودم يه مادر شدم ميفهمم كه خيلي اشتباه ميكردم . چون ميبينم كه حاضرم هر بلايي سرم بياد اما بلايي سر تو نياد دختر خوبم . بند بند وجودم به وجود و نفسات دلگرمه . تصور اينكه قبلا ها نبودي و يا اينكه زبونم لال اگه نباشي چطوري زندگي ميكردم نميتونم بكنم . خيلي دنبال جمله هاي زيبا گشتم اما چيزي پيدا نكردم . اما دوست دارم بدوني اگه كار بدي ميكني و سرت داد ميزنم و يا باهات قهر ميكنم فقط و فقط جهت اينه كه همه جوره يه خانم بار بياي و همه از بودن با تو لذت ببرن . تو تموم تار و پوده مامان و بابايي . من عاشقتم . ميزانش و نميتونم بگم چون با هيچ عدد و ارقامي جور در نمياد اما مطمئنم وقتي خودت مادر بشي حرف الانم و متوجه ميشي . با نگاه كردن به تو تموم وجودم پر ميشه از لذت و عشق . ملودي مامان ديونه ات هست . ميميره برات . خدايا اين يه دونه بچه رو براي من حفظ كن . ميسپرمش به خودت . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)