ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

♥♥♥ تقديم به مهربان ترين مادر دنيا ♥♥♥

1391/2/20 12:25
1,412 بازدید
اشتراک گذاری

ملودي ، مامان جون  تا الان سعي كردم همه وبلاگ فقط مال تو باشه . ازت اجازه ميخوام اين پست و بزاري مال مامان باشه . ببخش گلم. البته به شما هم ربط دارم خوشگله من. مامان خوبم ، نميدونم از كدوم خوبي هات بگم. از وقتي يادم مياد عاشقانه كنار من ، حامد و بابا بودي . 90 درصد زندگيت و زندگيمون دور از فاميل و غربت گذشت . با اينكه مطمئنم غصه ميخوردي از اينكه حتي از ديدن عزيز ترين موجودات زندگيت كه مامان پوري و آقاجون بود محروم بودي ، اما هيچ وقت نذاشتي ما غصه بخوريم . هيچي واسمون از محبت كم نذاشتي. هميشه حمايتمون كردي ، دوستمون بودي ، پا به پامون اشك ريختي و هزار كار ديگه كه زبونم از گفتنشون قاصره. يكي از بزرگ ترين آرزوهام اينه كه شبيه شما باشم و بتونم همون قدر كه شما مادر خوبي براي من بودي ، براي ملودي مادر خوبي باشم. شرايط الان زندگي من هم شده درست شبيه زندگي جووني شما و بابا. دور از همه و غريب توي شهري ديگه. اميدوارم عاقبت زندگيم هم به خوبي زندگي شما و بابا باشه. ممنون كه مادري رو در حق من و برادرم و حتي پدرم تموم كردي. خودت يك تنه همه سختي هارو به دوش كشيدي و نذاشتي آب توي دل ما تكون بخوره. نمونه كامل وفاداري و از خود گذشتگي هستي مامان خوبم. دوست دارم دوست دارم و باز هم دوست دارم. از نظر من بهترين مادر دنيا هستي . اميدوارم من هم فرزند صالحي واسه ات باشم . ملودي گفتم به شما هم ربط داره . آره نفسم. از وقتي كه ناهيد جون فهميد من حامله ام ، كلي زحمت واسمون كشيد . و با من اونم درد ميكشيد. ازت ممنون مامانم . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)