ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

پوپت نو مبارك عسلم

1390/11/11 9:36
1,517 بازدید
اشتراک گذاری

 ديشب من و شما و خاله عاطفه ( دختر عموي بابا )و خاله آتنا ( دختر عموي بابا ) و بابا رفته بوديم بازار . خاله ها ميخواستن واسه عروسي داداششون كه 4 اسفنده لباس بخرن منم ميخواستم ببرمشون مغازه دوستم . ( گالري مژگان توي پاساژ آزادي : براي اونايي كه بوشهرن ميگم خيلي لباساش نازه. يه سر برين پشيمون نميشين ) اين طوري شد كه باهم رفتيم . آخر شب گفتم تا اينجا اومدم يه سر برم گالري چيكو ببينم چيزي آورده براي ملودي بگيرم يا نه . ديدم پوپت خوكي و قورباغه اي آورده بود . قبلاً پوپت اردكي برات گرفته بودم .به بابا گفتم كدومش و بگيريم ؟ گفت بگير دوتاش و جلوي ملودي هر كدوم و خواست بگير . تا گرفتم جلوت خوك رو برداشتي . خلاصه ما هم به خواست شما احترام گذاشتيم و خريديم همون رو . ديشب كلي هم توي حموم باهاش بازي كردي و ديگه جوجه هات و تحويل نميگرفتي . اما من براي اينكه دل جوجه هات نگيره از دوتاشون عكس گرفتم در كنار هم و برات ميزارم . شايد بزرگ شدي نداشته باشيشون . مي خوام يادت بمونه اسباب بازي هاي مورد علاقه ات رو .

 

 

پ . ن : خوك هاي مامان با يكدونه بچه اسباب بازي هاي بيرون حموم و دوتا بچه خوك و دوتا ني ني جوجه هم مال حموم هست عشق مننننننننننن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)