ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

ملودی و دندون پزشکی

1390/11/6 1:08
909 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بردمت دندون پزشکی . گفتم لثه هات و معاینه بکنه ببینه خبری از دندون هست یا نه . دکتر گفت آره احتمالاً تا 1 ماه آینده باید بیرون بیان و تجویز کرد که قطره استامینوفن در دو نوبت بهت بدم هر روز تا آرومت کنه . دندون پزشکی که بردمت متخصص دندان اطفال بود و به همین خاطر توی مطبش پر بود از بچه های قد و نیم قد. خیلی بچه ها رو دوست داری . واسه همشون میخندیدی و ذوق میکردی . همه مامان و باباها که اونجا بودن محو تماشای شیرین بازی های شما بودن . خیلی خوشگل بهشون ابراز علاقه میکردی . دماغتم که وقت خنده جمع میکنی حسابی خوردنی میشیی. منم کلی قوربون صدقه ات رفتم . خدا رو شکر الان لالا کردی . ساعت 1 نصف شبه . شما 10:30 خوابیدی عسلم . منم برم بخوابم . فردا هم به خاطر شما مرخصی گرفتم که بیشتر پیشت باشم تا کمتر اذیت شی. دوست دارم نفس مامان .

دنیا بدون تو واسم جهنمه . تا الان نمیدونم بدون تو چطوری نفس کشیدم . جونم به جونت بنده . با هر نفس تو زنده میشم. عاشقتم و بازم خدا رو شکر واسه دادن تو به من. واسه دادن تو به من و بابا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)