ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

پاییز 1400

1400/7/8 16:23
1,996 بازدید
اشتراک گذاری

یه برنامه تبدیل عکس به کارتونی نصب کردم و برات یکی دوتا از عکسات و کارتنی کردم که خیلی با نمک بود

دورت بگردم ننهههههه

ناهید جون و بابا سعید هم 7 مهر یعنی دیروز بسلامتی و دل خوش رفتن خونشون و برگشتن تهران . جاشون کلی معلومه چون امسال از عید تا الان بیشترش و پیش هم بودیم . اما خب چاره ای نبود و بالاخره باید میرفتن وخداروشکر که این مرحله سخت از زندگی رو با سربلندی پشت سر گذاشتیم هممون

چون پروازشون ساعت 12 ظهر بود و قبلش نمیشد ناهار بخورن براشون تو راهی اماده کردم که ببرن و رسیدن دیگه دغدغه ناهار نداشته باشن

تازه نوشت 21 مهر

خب قشنگم حسابی مشغول درس و مدرسه هستی و هوا هم کم کم خوب شده و راحت عصرا میشه رفت بیرون و لذت برد کرونا هم شرایط کمی بهتر شده و جای شکر داره

به عادت هر ساله مامان مریم روزای اخر محرم نذری دارن که رفتیم و شماهم توی پاک کردن لوبیا کمک کردی

باباشی در حال کشیدن اش

شما شب ها زود میخوابی و منم از فرصت استفاده میکنم و لحظات دو نفره برای خودم و باباشی اماده میکنم و اینم یکی از اون شب ها توی حیاط

البالو یخی . ذرت اب پز و شربت گل محمدی خنکککک

و اینم باغچه قشنگمون که حسابی سر سبز شده مخصوصا این پیچک که خیلی نازه

روز 20 مهر روز دختر بود و رفتیم پارک لیان و چند تا عکس گرفتیم با فیلتر و بی فیلتر

و عاشق بابالنگ دراز وارد میشود

این استیکر هم بابا سعید به مناسبت روز دختر برای من فرستاده بودن

و این استیکر هم برای تو فرستاده بودن

تازه نوشت 28 مهر 1400

خب باز یک سری عکس با فیلتر های بامزه

این روزا هوا کم کم خنک داره میشه یه شب همگی جمع بودیم خونه انیس و توی حیاط کلی کیف کردیم

نارنج های حیاطشون 😍

یه شب هم ما دعوتشون کردیم خونمون و واقعا خوش گذشت

فاطمه عمه انیس موند شبش پیش ما و فرداش رفتیم پارک لیان و از اونجا هم بعد از مدت ها رفتیم سر خاک بابا بزرگ

تازه نوشت 3 ابان

باباشی چند رئزی هست که رفته دبی برای نمایشگاه اکسپو و اونجا اجرا داره

عمو امین هم باهاش رفته اینبار

من و شماهم که صبح ها مشغول درس و کارای خونه و مشق عصرا هم میبرمت بیرون یا خونه مامان مریم . دیشب هم بردمت شهر سوخاری و کلی خوش گذروندیم باهم . خدا بخواد کرونا خیلی کمتر شده و مردم دارن به زندگی عادی بر میگردن و اقعا بلای بدی بود و خداروشکر میکنم که توی این مصیبت افراد عزیز دور و برمون و از دست ندادیم و همچنان از وجودشون میتونیم لذت ببریم و خدا به اون هایی که داغدار شدن واقعا صبر بده

من فدای قد و بالات

میز کاملا الکل زدم نگران نباشین پس

تازه نوشت 8 ایان

قشنگم باباشی که همچنان دبی هست و ماهم باهم به درس و مشق و خوشگذرونی مشغولیم. بعد از اینکه کرونا اومد نتونستیم دوستامون و ببینیم و قرار گذاشتیم بریم بیرون و شام ببریم که از ترس کرونا مجدد قرار شد توی حیاط خونه ما جمع بشیم و کلی هم به شما و دوستات خوش گذشت هم به ما مامان ها

و همه مون هم غذا درست کرده بودیم و حسابی سفره مون پر و پیمون بود از خوراکی های خوشمزه . منم الویه درست کردم

این هدیه ها رو هم دوستات برات اورده بودن 😍

من و شما هم حسابی الان که هوا خوبه میگردیم و از همه چی نهایت استفاده رو میبریم

یه شب هم رفتیم کافه دلفین و از طرفی اونجا وقتی سفارش میدی کلی طول میکشه تا سفارش و بیارن و همین هم خیلی خوبه از طرفی چون محیط سرو کافه قشنگ لب دریاس و کلی میشه و دریا و زیبایی هاش و نگاه کرد

از توی برنامه اسنپ چت با فیلتر پیر کردن عکس از خودم و خودت گرفتم و وقتی گذاشتم کنار هم متوجه شدم که چقدر شبیه منی

امروز هم جشن هالوین هست که برای زبان فرانسه  باهاتون کلمات و جملات اینم جشن و کار کردن و اینم دوتا  عکس . یدونه کلیپ قوق العاده هم ازت گرفتم که برای معلموتو ایسنتا ارسال کردیم

تازه نوشت 18 ابان

خب عشقم بابا همچنن نیست و اینم عکس هایی از باباشی

تماس تصویری

خاله محبوبه اومده دو سه روزیه پیشمون و میگردیم برای خودمون

تازه نوشت 22 ابان

و همچنان گشت و گذار با خاله محبوبه

چند تا عکس هم از کار باباشی بزاریم که با کشور های دیگه اجرا داشتن و اینبار با تایلند اجرا کرده بودن

و اولین بارون امسال که کلی مزه داد سه تایی با خاله نشستیم توی تراس و کیف کردیم

و گلدون هایی که حسابی سر حالن

تازه نوشت 28 ابان 1400

خب قشنگم خاله محیوبه 7 روز پشمون بود و عمو حسام اومد دنبالش و برگشتن کنگون و ماهم یک هفته پر از امتحان و گذراندیم و همه چیز عالی گذشت و اینم اخرین عکسای اجراهای بابا توی اکسپو . اونجا با قطر . استرالیا تایلند و برزیل اجراهای مشترک داشتن

و روز 26 ابان هم برگشتن خداروشکر و بعد از 1 ماه دلمون باز شد از دیدنش

این نقاشی هارو هم برای بابا و عمو امین و عمو محسن کشیده بودی که کلی خوشحال شدن با دیدنشون

بابا از اونجا یدونه چتر از پاوین تایلند هدیه گرفته بود و شما هم باهاش عکس گرفتی البته یدونه کلیپ هم ازت گرفتم که به زبان چینی سلام میکنی خودت و معرفی میکنی و میگی دوسستون دارم که توی اینستا گذاشتمش

و اینم اون هدیه ای که درست کردی و من برای قرانم ازش استفاده میکنم

اینم یدونه فیلتر که باهاش از خودت عکس گرفتی

تازه نوشت 4 اذر

روزا داره تند و تند پست هم میگذره و کم مونده پاییز هم تموم بشه . به همراه ببا رفتیم و برای ساز های ضربی ثبت نامت کردیم همون اموزشگاهی که فلوت رو دوره دیدی . ایشا الله از هفته اینده از اول شروع میکنی قشنگم .اسم استادت هم اقای بزرگمهر صفوی هست که از دوست های باباشی هستش

هوا عالیه و حسابی برای خودمون میگردیم

تازه نوشت 10 اذر

عشق دلم کلاس موسیقی رو شروع کردیم و خداروشکر عالی بودی جلسه اول

وضعیتی که استاد صفوی گذاشتن برات

وضعیتی که خانم علیزاده استاد فلوت برات گذاشتن

وضعیتی که استاد نجفیان و مدیریت اموزشگاه برات گذاشتن

کلی این روزا که هوا خوبه باهم میریم پارک و میگردیم

و فیلتر

دوتا پیراهن خونگی برای خودم خریدم که طبیعتا سایز شما نداشت چون دوست داشتی برات پارچه گرفتم و اینو دوختم

تازه نوشت 20 اذر

روز 10 اذر تولد فاطمه گلی بود و بخاطر کرونا توی فضای باز گرفته بود خاله مریم و بعد از دو سال باز رفتی تولد دوستات البته مامان ها هم بودیم

هدیه برای فاطمه گلی

کیف پول +پیکسل + گیر  سر

توی محله های قدیم بوشهر اخر هفتهها بساط بزن و بکوب و خیام خونی دارن که ماهم یه شب رفتیم

یه شب برات تخم مرغ درست میکردم که این شکلی استیکری شد 😀

و باز هم گشت و گذار های من و تو

پیچک حیاطمون حسابی بزرگ شده حتی تا توی کوچه رو پوشونده

😍

و عکسی از جلسه دوم استاد صفوی ازت گرفته بودن و برامون ارسال کردن

تازه نوشت 28 اذر

خب قشنگم اینروزا هوا عالیه ماهم از فرصت استفاده میکنیم کلی از حیاط خونه استفاده میکنیم

یک ناهار اخر هفته مادر دختری

پیچک قشنگمون توی کوچه رو خوشگل کرده

یدونه پیله دیگه .البته یدونه ش پروانه شده و توی حیاط میچرخه

کلاس موسیقی خیلی خوب پیش میره و با اینکه جلسه سوم هستی تمرین هایی بلهات میشه که با هنرجوهای سه تا چهار ماه انجام میدن هزار ماشاالله بهت

استاد صفوی

حیاط دنج اموزشگاه

باباشی توی شبکه جام جم اجرا داشت و پست استاد صفوی برای باباشی و شما

پست های جناب نجفیان مدیریت اموزشگاه

بابا وقتی دبی اجرا داشت رفت و دز دوم واکسن فایزر زد . منم نوبت واکسنم رسیده بود و سه نفری رفتیم تا من واکسن بزنم شماهم ببینی من دردم نمیاد و ترست بریزه

اخر هفته گذشته دعوت بودیم تولد خاله سحر ( زن داداش خاله نرگس ) و کلی خوش گذروندیم

این رو خودم توی ده دقیقه براش چیدم

دورت بگردم و اینم خوشمزه های اون شب

یه عکس از موهات گرفتم اینجا کاملا معلومه که موهات چند رنگ سیر و روشن قاطیه باهم . قوربون خدا برم که تورو به قشنگ ترین شکل واسه ما نقاشی کرده نفس جانم

شب یلدا 1400

عکس توی اموزشگاه موسیقی

عکس توی خونمون

این لباس رو حدودا 6 سال پیش برات دوختم که باهم ست پوشیدم هنوز اندازت بود و پوشیدی و یدونه کلیپ یلدایی پر کردم ازت

دوتا دونه عکس هم از خودت گرفتی که خیلی دوستشون داشتم و اینم اخرین پست پاییز و این پست هم همینجا تموم میشه

گل نرگس حیاطمون هم باغچه

پسندها (10)

نظرات (10)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
8 مهر 00 21:11
وای چه خوشکل شده اسم این برنامه چیه؟؟
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
تون آرت
سایهسایه
8 مهر 00 22:19
ماشالله ملودی جون خودش از همشون ناز تر و قشنگ تر بود
سایهسایه
9 مهر 00 19:01
ماشالله دخترتون تو همه عکسا خود واقعییش ناز تره❤
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ماشا الله به جون عزیزاتون
سایهسایه
8 آبان 00 20:45
خوشبحالتون بوشهر گرمه اینجا زمستونه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
وقتی هم که هوای شما بهاره ما اینجا وسط اتیش جهنمیم 😁
فاطمه
2 آذر 00 15:59
ای جان چقدر ملودی خوشگل شده عکساش😍
یک زمان ک تازه وبلاگتون دیدم همسنوسال ملودی بودم یاد خودم افتادم الان ۱۹ سالم داره تموم میشه زمان خیلی زود میگزره
دقیقا خیلی وقت دنبال میکنم وبلاگتون هر دوسه هفته اینا 
چ دلمم خواست یکروز بیام بوشهر😅😅البته خیلی دورم خیلی بجنوردم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیز دلم ای جانم هزار ماشا الله چقدر خوشحالم که دنبال کننده های داریم که با ملودی خانومی شدن برای خودشون ..... ای جان حتما بیاین تا از نزدیک همو ببینیم ....چاره اش یک ساعت و نیم پروازه همه ش 😍
سایهسایه
22 آذر 00 23:57
عالییییی عالییی عالییییی
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی مهربون
سایهسایه
22 آذر 00 23:58
امتحانام تموم بشه میام بوشهر 😍😍😍😍
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ای جانم خیلی خوش اومدین عزیزم
مامان النا
26 آذر 00 21:01
سلام به مادر و دختر بی نظیر ، من از زمانی که ملودی جون چندماهه بود وبلاگ شما رو دنبال می کنم و همیشه لذت می برم. شما یک مادر تمام عیار هستین و برای من الگو . یه سوال از شما داشتم اگه دوست داشتین جواب بدین شما در خصوص آینده نگری مالی برای ملودی جون چه کارهایی کردین ( منظورم بیمه ، خرید زمین ، ملک و.&zwnj&zwnj..) چون هر وقت در خصوص دخترم به ایده نیاز دارم به وبلاگ شما سر می زنم از هر لحاظ منظورمه تفریحات مادردختری، خرید و غیره با وجود اینکه من تهران هستم ولی می بینم شما خیلی بهتر رسیدگی می کنید 🙂ببخشید طولانی شد ملودی جون خوشتیپ و باوقار و ببوسین مادر نمونه 😘
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم . ای جانم خیلی خوشحالم که از  اول مهمون پیج ما بودین . لطف دارین عزیزم . من برای اینده ملودی فعلا هر سه نفرمون رو بیمه عمر کردم . بیمه ایران . که ده سال هم ازش گذشته  . از طرفی هم من هم بابای ملودی بیمه شغلی داریم که خب طبیعتا زبونم لال بعد از ما حقوق ها برای ملودی میمونه چون دختر هست تا زمانی که ازدواج نکنه حقوق ما رو خواهد گرفت . تا یکی دوسال اینده هم انشا الله خونه ساخته میشه که مجدد برای ملودی هست . اما کنار این هایی که ما در توان داریم براش بزاریم دارم جوری تربیتش میکنم که خودش درامد داشته باشه و متکی به ما بزرگ نشه . خوشبختانه چون ملودی توی خانواده هنری بزرگ شده استعداد فوق العاده ای در زمینه هنر و مخصوصا موسیقی داره که در اینده این یکی از شغل هاش خواهد بود حالا اون اجراهایی که به واسطه باباش خواهد رفت یا اموزشگاه زدن موسیقی و تدریس موسیقی . در کنارش درسش هم فوق العاده خوبه و تلاش میکنه که مدارج دانشگاهی هم طبیعتا خواهد داشت . این فعلا اینده ای هست که براش توی ذهنم هست . البته خب هر چی خدا مقدر کنه براش حتما بهترینه بازم ممنون که منو قابل دونستین براش مشورت
سایهسایه
28 آذر 00 13:20
دنبال شدید خوشحال میشم دنبال کنید
مامان النا
28 آذر 00 16:07
سلام عزیزم ، ممنونم که انقدر باحوصله جواب دادین . از این همه فاصله هم می شه فهمید شما خودتون هم تو چه خانواده بافرهنگی بزرگ شدین ، اغراق نمی کنم واقعا شما از هر نظر شایسته هستین وقتی جوابتون و خوندم که چقدر باحوصله و صادقانه بود لذت بردم ، بازم ممنون از شما . برای شما و خانواده محترمتون بهترین ها رو از خدا می خوام که لایق بهترین ها هم هستین😘
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیز دلم نظر لطفتونه خوشحالم که مفید بوده براتون مهربون 😘