ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

حرف عشقولانه بابایی

1390/9/15 15:16
906 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب که برده بودمت حموم بابا هنوز نیومده بود خونه هنوز حموم دادنت تموم نشده بود که بابا اومد و گفت چرا من نبودم بردیش حموم ؟ میذاشتی بیام ؟ الهی بگردم توقعش شده بود . آخه اکثراً از حموم که میدمت بیرون بابا میگیرتت و کلی باهات بازی میکنه و حرف میزنه تا من حموم و مرتب کنم و بیام لباس تنت کنم . دیشب وقتی داشتم لباس تنت میکردم بابا هم نشسته بود ازت دل نمیکند . بعد یهویی گفت هیچ وقت فکر نمیکردم بچه ام رو این همه دوست داشته باشم . نمیدونی من چه قندی توی دلم آب میکردن . ملودی بابات واقعاً بهترین بابای دنیا هست واسه منم بهترین همسر دنیا . امیدوارم همشه سایه اش روی سرمون باشه . تازه الان 2 روزه همه اش میگه پنجشنبه میرین مسافرت . فکر کنم خیلی دلش تنگ میشه که این همه به فکرشه . آخه هیچ وقت این جوری نبود . اما من گفتم زود زود میایم پیشت . عیسی و ملودی هر دوتاتون و عاشقانه دوست دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)