ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

مهد کودک

1390/5/17 12:16
1,395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان . امروز تصمیم گرفتم که کم کم بگردم تا یه مهد خوب واسه ات پیدا کنم آخه واقعاً دیگه واسه مامان سخته که با خودش بیارتت سر کار . ماشا الله سنگین شدی من هم نه کمر درست و حسابی دارم و نه دست پر قدرتی . امروز که داشتم از پله ها می آوردمت بالا هر لحظه احساس میکردم ممکنه از دستم ول بشی آخه طبقه سوم هستیم و بد بختانه آسانسور هم نداره . میدونم دلم خیلی برات تنگ میشه اما هم واسه خودت خوبه هم برای من . چون اونجا با بچه ها بازی میکنی و کلی بهت خوش میگذره . فقط اینو بدون که تو نفس مامانی و همیشه از عشقت قلبم تند تند میزنه . الان با اینکه پیشمی دلم برات تنگ شده آخه لالا کردی و نمیتونم بغلت کنم . قربون شکل ماهت برم مامان امیدوارم درکم کنی . انشا الله توی مهر میزارمت مهد دردونه نازم . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)