ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

تولد 39 سالگی باباشی و 9 سالگی ملودی

1399/4/11 1:12
1,070 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم امسال بخاطر کرونا نتونستم برات تولد بگیرم . صبر کردیم شاید شرایط بهتر بشه که فعلا شرایط مثل قبل همچنان ادامه داره . امشب تولد 39 سالگی باباشی بود و من گفتم چه بهتر تولد جفتتون بشه چون هر دوتاتون وارد دهه تاه ای از عمرتون میشین و اینجوری شد که با بچه های کافه هماهنگ کردم و قرار شد بریم کافه و سوپرایز کنیم بابا رو . شما هم فلوتت و اوردی و برای بابا قطعه تولد مبارک رو اجرا کردی و خلاصه تولد جفتتون مبارک شد . با حضور خودمون سه نفرو ناهید جون 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و اینم از تولد امسال تو که نشد برات جشن بگیرم اما دوست داشتم حداقل شمع 9 رو فوت کنی . خیلی ناراحتم چون امسال میخواسم برات تولدی بگیرم انچنانی چون جشن تکلیفت هم بود اما حیف و صد حیف 

 

پسندها (5)

نظرات (2)


11 تیر 99 17:31
سلام 
وبلاگ خوشگلتون رو دنبال کردم،خوشحال میشم دنبالم کنین😘😘😘😊
ممنون
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیز دلم 
یاسمن
14 تیر 99 12:32
تولد هر دوشون مبارک باشه ایشالا
عشق تون پایدار
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیز مهربون