ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

تولد تولد تولدتتتتتت مبارک قشنگم

1399/1/30 1:16
987 بازدید
اشتراک گذاری

نفسه من چقدر زوددددد داری بزرگ میشی . فدات بشم که اصلا باورم نمیشه 9 سال از روزی که برای اولین بار توی بغلم گرفتمت میگذره . هر روز بیشتر از دیروز عاشقت میشم . نفسم بخاطر شرایط کرونا که نمیشه جشن بگیریم برات و اگرم بگیریم طبیعتا کسی نمیاد با این شرایط تولد و انداختیم به یکی دوماه دیگه که انشا الله هم کرونا تموم بشه هم خونه جابجا بشیم و سر دل مثل هرسال برات یه جشن خوب بگیرم .کلی امسال ذوق داشتم چون همزمان جشن تکلیف هم میخواستم برات بگیرم که کل برنامه هامون ریخت بهم . اما حتما حتما میگیریم حتی شده باشه با تاخیر 

همه دوستان و اطرافیام از دیشب با کلی پیام پر مهر شرمندمون کردن که میزارمشون برات به یادگار 

متن تبریک من به همراه دوتا کلیپ که برات ساختم این بود متنش

امروز دوباره متولد میشوی 

و مع ها ،که سهم توست از زندگی

و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند

و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت

و عطری که نصیب پروانه هاست

و تو سهم من از تمام زندگی

تولدت مبارک دختر نازم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامانمامان
30 فروردین 99 13:38
ملودی خانوم تولدت مبارک
با آرزوی بهترینها❤❤
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیز دلم 
یاسمن
30 فروردین 99 14:58
ای جان دلم
امروز اومدم تو وبلاگ دیدم نوشته ملودی نه سال و یک روز سن دارد کلی ذوق کردم دیگه خانوم شده کلی با هم حال می کنید میرید خرید میرید استخر میرید آرایشگاه درد دل می کنید.
بازم تبریک میگم نسیم زیبا.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیز دلم اره خداروشکر. البته ملودی از دوران فسقلیت هم بچه پایه ای بود همیشه و همه جا همرهی میکرد منو و بزنم به تخته اصلا اذیت نمیکرد 
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
31 فروردین 99 11:26
تولدش مبارک باشه😍😍🎊🎉🎊🎉🎂🎈🎂🎈🎁🎁
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم 
مریممریم
29 مرداد 99 20:19
تولدت مبارک عزبزم😘😘😘😘😘
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم