ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 13 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

لق شدن دندون های شیری

1396/5/20 0:24
651 بازدید
اشتراک گذاری

 

وای خدایاااااا باورم نمیشه داره دندونات میوفته اونم دوتا باهم . چند مدتی بود که هی میگفتی دندونم شکست . منم نگاه میکردم و هر بار که دست میزدم اصلا حس نمیکردم لق شدن و کاملا سفت به نظر میومدن . هر چند مدت یبار چک میکردم تا امشب که حس کردم دندونای پایینت از پشت دوتا چیز استخونی بر امده و تیز شده . به ناهید جون و بابا سعید گفتم گفتن ما چیزی حس نمیکنیم . خیلی نگران شدم چون من خودم توی بچگی مجبور شدم خیلی از دندون های شیریم و بکشم چون زیری هاش داشتن در می اومدن . نشستم نت گردی . و نگرانیم بیشتر شد . باز اومدم و دندونات و چک کردم و در کمال نا باوری دیدم که دوتا دندون های پایین لقه اونم تقریبا خیلییییی . اشکم در اومد . هم خوشحال شدم که داری بزرگ میشی هم اینکه خوشحال شدم که یه وقت دندونت کج در نمیاد بخاطر نیوفتادن اینا . جالبش اینه دندونی که لق تره دقیقا دندونی هست که اول از همه در اوردی . دندون سمت راست پایین . خیلی سریع از دندونات عکس گرفتم چون ترسیدم اخرین باری باشه که همه دندون های شیریت کنار هم قرار دارن . 

من به فدای خودت و دندونای ردیفت و خال روی چونه ات .انشا الله که اذیت نشی و این پروسه هم به خیر و خوشی تموم بشه 

 

روزی که فهمیدم دندونت لق شده 2304 روزگیت بود 

تاریخ 1396/05/19

شش سال و سه ماه و بیست و یک روز 

محبتمحبتمحبتمحبت

جدید نوشت هوراااااا 

بعد از 18 روز افتاد اولین دندونت در تاریخ 1396/06/05

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عسل
20 مرداد 96 1:16
ووای عزیزم .به وب منم سر بزنین
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اگه مشغله بزاره حتما . بدبو
نیلوفر
20 مرداد 96 12:06
نسیم جان سلام عزیزم . من از خوانننده های همیشگی و چند ساله ی وبلاگتونم. فرزندی ندارم اما از خدا میخوام اگر روزی منو لایق فرزندی دونست مثل شما بشم ، با حوصله ... مهربون امیدوارم مسیر زندگی ملودی گل و خانواده اش همیشه سبز و با طراوت باشه.....
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام خانومی فدای محبتتون ممنون که میخونین مارو . ای جانم انشا الله که خدا یدونه فرشته بهتون میده و شما هم مینویسین . ممنون برای دعای پر از مهرتون محبت