ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

سفر به شیراز ♥ تیر 95

1395/4/21 22:32
1,169 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم این چند روز تعطیلی عید فطر که میشد چهار شنبه و پنجشنبه و جمعه رو غنیمت شمردیم و رفتیم شیراز . البته خیلی یهویی تصمیم به رفتن گرفتیم نصف شب تصمیم گرفتیم و ظهر سه شنبه راهی شدیم . البته من و شما . باباشی خودش جمعه شیراز مراسم داشت و برگشتنی هم اومدد دنبال ما و شنبه برگشتیم بوشهر . خیلی خوش گذشت و اینبار بر خلاف سری قبلی که شیراز رفتیم و مریض شدی خیلی خوب بودی خداروشکر . روزا گرم اما شبا واقعا هوا بهشت بود

روز اول رو رفتیم باغ جهان نما به همراه دوستای من و کلی کیف کردیم . بعدشم رفتیم پارک ازادی و چون شب بود عکس درست و حسابی نشد بگیرم و توی شهر بازی اونجا کلی کیف کردی برای خودت

 

 

 

 

 

روز دوم رو رفتیم پارک جنت به همراه دوستامون و خانواده هاشون و شام بردیم و اونجا چون بردمت توی شهر بازیش بیشتر فیلم گرفتم و عکسا هم متاسفانه چون توی حرکت بودی زیاد کیف نداره .

روز سوم و رفتیم باغ ریحون که فوق العاده بود . واقعا عاشق محیطش شدم

محل نشستن هاش کلبه کلبه بود و واقعا حس خونه جنگلی میداد به ادم

 

و اینطوری بود که سفرمون خیلی زود به سر اومدو شنبه به همراه باباشی برگشتیم بوشهر و کنار تخته هم طبق معمول بستنی خوردیم

خلاصه در کل با اینکه کم بود اما خیلی عالی بود و خوش گذشت محبت

پسندها (6)

نظرات (4)

بهار مامان شایلین
22 تیر 95 12:03
عه چه جالب شما هم شیراز رفتید...! خاله منم برای بار اول به شیراز رفتم عید 95
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ای جونم . من سالی چند بار و میرم
SENDER2016
22 تیر 95 16:35
با سلام و عرض ادب برای دریافت اپلیکیشن برای بچه ها ...یه بازی مخصوص کوچولوهای ناز و دوسداشتنی https://cafebazaar.ir/app/ir.hiprogrammer.behzadgarusian.kocholoymoadab/?l=fa
مامان عسل
25 تیر 95 1:10
ايشالله هميشه خوش بگذره بهتون، نسيم جون چرا ديگه كم مينويسيد من مدام ميام سرميزنم ديگه مثل قبل فعال نيستيد
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون عزیزم . بخاطر اینکه دیگه ملودی جون بزرگ شده و کمتر از قبل اتفاقاتی مثل زمان بچگیش میوفته و روزها با تکرار مکررات میگذره . و اینکه هر چیزی وقتی قشنگه ثبت بشه که واقعا جذابیت خودش رو داشته باشه و وقتی بزرگ شد حوصله کنه و بخونه مطالبی که براش ثبت کردم . نمی خوام انقدر زیاد و تکراری باشه که ارزش کارم بره زیر سوال و حتی نخونتشون . مرسی که بهمون سر میزنید خانوم گل
لی لی
30 تیر 95 3:14
همیشه به خوشی.نسیم جون بوشهر تا شیراز چقدر راهه؟
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدات عزیزم با شخصی 4ساعت با اتوبوس 5 ساعت و نیم