ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

مرداد 95 تهران

1395/5/11 12:36
685 بازدید
اشتراک گذاری

 عشقم کم کم داریم به مارکوپولو شبیه میشیم  از بس توی سفریم  خندونک طی یک تصمیم یهویی بلیط گرفتیم عازم خونه پدری شدیم من و شما . باباشی هم طبق معمول سرکار .

یک مرداد صبح بود که اومدیم و جای همه دوئستان خالی خیلی خوش میگذره . شما هم تا خونه ایم بچه خوبی هستی اما بعضی وقتا بیرون که میریم نق نق میکنی اونم بخاطر ایینکه من هر بار که بیرون بریم فقط اجازه میدم یدونه وسیله بازی بخری و گاهی چیزی میبینی مجدد که هوس میکنی بخری اما من نمی خوام تن بدم . نمی خوام ولخرج بشی باید یاد بگیری توقعاتت معقول باشه . اما در کل سفر خوبی بوده تا به الان . فعلا تصمیم داریم تا اخر شهریور بمونیم . اما چون من ادمه یهویی ای هستم خدا میدونه یهو دیدی فردا هوس کردم برگردیم .

چند روز قبل اومدن من یه سری عکس از خودم گرفتم که دیدم شما هم داری ادای منو در میاری اینطور شد که همون شکلارو شما در اوردی و ازت گرفتم روزی که میخواستیم بیایم

 

 و این هم فسقل خانوم زبان

یه سری عکسم هست مال این چند روز که میزارم برات عشقم

این توی پروازه و وقتی رسیدیم فرودگاه . یدونه مهماندار مرد بود که عالشقت شده بود و شمام کلی خودت و لوس میکردی براش . موقع سرو صبحونه شیر دادن و شما گفتی ابمیوه میخوام بنده خدا رفته یدونه ابمیوه اورده برای شما . ابمیوه رو داد گفتی اب می خوام باز رفته اب آورده . گفتی بالش و پتو و اون باز اورد خلاصه بنده خدا همه اش مشغول خدمات دهی به شما بود خسته

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

سایه
14 مرداد 95 7:07
سلام گلم خوبی؟؟ پستتو خوندم ونظر گذاشتم و دوست دارم تو هم بیای چندتا مطلب آشپزی خوندم نظرتو بزاری حتمااااااااااااااااااااااااااا راستی من پیشاپیش لینکت هم کردم اگه افتخار لینک کردن دادی منو با عنوان, "" طلابانو-جذاب ترین های آشپزی برای مامان ها"" لینکم کن گلم منتظرتم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام عزیزم به اسم طلا بانو لینک شدید
سایه
14 مرداد 95 7:12
یکی هم دیگه پیدا نمیشه به ما چیبس وپفک بده
لی لی
19 مرداد 95 3:04
نسیم جون همیشه به شادی به سفر.خوش بگذره گلم.توروخدا مثل الان از لباسهای مختلف ملودیجون عکس بزار همش شده اون لباس سفیده با یقه مشکی عکساش.موهات هم عااالی شده مبارکت باشه.راهنمایی کنی ممنون میشم که چیه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
خخخخ اخه همیشه همکاری نمیکنه جدیدا برای عکس برای همون شاید لباسش تکراریه
اتنا
24 مرداد 95 18:37
گلی مجبور شدم پیامت و پاک کنم شرمنده