ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

اینروزای تابستونی

1395/3/23 12:45
768 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسه مامان اینروزا هوا حسابی گرمه و واقعا اتیش میباره . مدرسه که تعطیله و کلاس ژیمناستیک رو هم که همچنان میری . صبحا هم برات همون رنگ امیزی از روی الگو رو داریم ادامه میدیم .امروز صبح کارایبانکی داشتم و بعدش رفتم و چند تا کتاب جدد برات گرفتم

از اونجایی که حرفه ای شدی زیباگفتم بهتره برات یه سری مداد رنگی خوب بگیرم که بهتر بتونی کار کنی مداد رنگی چرب مخصوص طراحی 24 رنگ برات گرفتم

   

و امروز هم اولین نقاشی رو با مداد های جدید کار کردی که واقعا دیدم خیلی دستت نرم تر حرکت میکنه و خوشحال شدم از خریدنشون

خیلی وقته که حس میکنم به انگلیسی علاقه داری چونهمه شعرای بیبی انیشتین و جم جونیور و باهاشون میخونی . دیگه خداروشکر حرف زدنت هم خوبه شده . این طوری بود که گفتم یه کتاب اموزش حروف برات بگیرم و کم کم باهات کار کنم

خلاصه که ما همچنان در پی علم و دانشیم و هر روز بیشتر از دیروز بهت افتخار میکنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاسی و نازی
6 تیر 95 17:58
ای جانمممم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اسم نو مبارک