ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

آموزش رنگ آمیزی از روی الگو

1395/3/10 13:27
1,259 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم حالا که هم نقاشی رنگ کردن و خوب یاد گرفتی هم اینکه قدرت چشم و دستت هماهنگ شده و هم تمام رنگ ها رو میشناسی بخوبی دیدم بهتره یاد بگیری از روی الگو رنگ امیزی کنی . الان حدود یک هفته اس داریم کار میکنیم . اولین کارت رو هم میزارم جهت نمونه . واقعا بهت افتخار میکنم که هخر چیزی و یبار میگم بهت بار بعد خودت عالی از پسش بر میای

کلاس ژیمناستیکت هم امروز جلسه یازدهمه و چهارشنبه یک ماه میشه و کلی پسرفت داشتی ملغ میزنی با پای باز هم ملغ میزنی . 180 پات و باز میکنی .شمع میزنی . پل میزنی . درخت و فرشته . خلاصه همه حرکات و یاد گرفتی نفسم . یه چیز دیگه که خیلی دوست دارم داخل رفتارت اینه که برای هر کاری ازم اجازه میگیری حتی اب خوردن . مامان فدای مودب بودنت بشه و خانوم بودنت .

اینروزا با 4 تا از دوستای دوران دبیرستانم که همشون بچه دار شدن و تقریبا توی یک سن هستین دورهمی های دوستانه میزاریم و شما هم حسابی خوشت اومده و یریز اسم همرو میبری و دل تنگ میشه . فدای مهربونی هات بشم خودم تنهایی .

خلاصه اینروزا همه چیز بر طبق رواله . و اینکه خیلی از دوستای وبلاگیمون نینی دومشون دنیا اومده و حسابی سر گرم نینی بازی هستن .

مامان رهام جون که براش یه خواهر اورده به اسم روشا

مامان یاسمین زهرا جون که براش یه خواهر اورده به اسم نازنین زهرا

مهسا مامان مرسانا هم میدونم اخرای حاملگی بود و پسره نینیشون

 

پسندها (1)

نظرات (2)

شادی
12 خرداد 95 10:07
هزار ماشالا به این دختر ناز و مهربون و هنرمند.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنون خاله مهربون
مامی حدیثه
17 خرداد 95 16:25
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ من اومدم
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
به به چ شممون به جمالتون روشن خاله حدیث جون