ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

تولد مامان نسیم + پایان 59 ماهگی ..... ورود به 60 ماهگی + اخرین پست سال 94

1394/12/29 23:42
1,476 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم 216 اسفند تولد مامان نسیم بود و کنار بابا سعید و ناهید جون واقعا خوش گذشت . کیک و گل به همراه وجه نقد هدیه بود از طرف مامان و بابا . ممنون مهربونا ی من 

البته ملودی دوتاش و خاموش کرده . چند سالمه خندونک؟

اینم عشق من تولد مامان جونش

فردای تولد دایی حمید ( دایی کوچیکه مامان نسیم ) اومدن خونه ناهید جون اینا دیدنمون و به منایسبت تولد من یه دسته گل خیلی خوشگل اوردن . ممنون دایی مهربونم 

و اما امروز ماهگرد شماس و فقط و فقط یک ماه مونده تا تولد قشنگت عزیزه دلم 

خوشگلم ورودت به 

ماهگی مبارک 

ین اخرین پست سال 94 هستش . امیدوارم سال اینده برای همه سال خوبی باشه و خداروشاکرم که یک سیال دیگه رو تونستم کنار و زیر سایبه عزیزانم سپری کنم . فردا میام با پست هفت سین و عکس های سال تحویل 

حافظ گشوده ام و چه زیباست فال تو

 

حتما قشنگ می شود امسال حال تو

 

با آن زبان فاخر و ایرانی اصیل

 

 فرخنده باد روز و شب و ماه سال نو

 

پیشاپیش سال نو مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیلوفر-هلو
5 فروردین 95 17:21
سال نو مبارک خاله نسیم.انشاالله سالی پر از شادی باشه واسه شما و ملودی عزیز.خوشحال میشم به من و کیمیا هم سربزنید و با نظرهای خوبتون خوشحالمون کنید
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی عزیزم