ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

نوروز 1395 تهران

1395/1/1 22:31
900 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم این اولین پست سال 1395 هستش . خیلی خوشحالم که تونستیم یک سال دیگه رو هم در کنار و زیر سایه عزیزامون باشیم و از وجودشون لذت ببریم امیدوارم صد یال دیگه هم همین طور باشه . یریم سراغ هفت سین با تم میمون که اکثر چیزاش دستن سازه خندونک

 

ناهار سال تحویل 

و اینم عشق مامان این ششمین نوروزه که تو هم هستی یکسال توی شکم و 5 سال پای سفره

مسال من و شما به همراه بابا سعید و ناهید جون بودیم سال تحویل رو . اینم باباشی سرکار 

و اما گذر ایام 

نوروز 90

نوروز 91

 

نوروز 92

نوروز 93

 

نوروز 94

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

عمه خانوم
6 فروردین 95 15:04
سلام سال نو و سالروز تولدت مبارک ایشالا که سال جدید پر از شادی و سلامتی برای شما و ملودی جون و همسرتون باشه .... در ضمن وبلاگتو توی پیوندهای وبلاگ ایلماه، ماه آسمان من گذاشتم[پاسخ مرسی عزیزم
مامان یاسمین زهرا
7 فروردین 95 16:20
عیدت مبارک عروسک خوشگل
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
همچنین خاله جون
مونیکا
12 فروردین 95 0:19
سلام عزیزم.من یکی از خواننده های خاموش تون هستم...خیلی وقته مطالبتونو میخونم از بس هزار ماشالا دخترتون ناز هستش دلم نمیاد به اینجا سر نزنم.شما بوشهر هستسد درسته؟من همدانیم امسال واسه عید بوشهر بودیم و یکشب واسه شام رستوران قوام رفتیم.همسرتونو انگار اونجا دیدم درسته یا اشتباه دیدم؟چون تو کار خوانندگی هستند گفتم 90 درصد درست حدث زدم.خیلی کنجکاو شدم.در ضمن واسه دختر نازتون حتما اسپند دود کنید
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام غزیزم ممنون نظر لطفتونه که بهمون سر میزدید اتفاقا من خودم اصلتا همدانی هستم و امسال یک هفته ای همدان بودیم و امروز بر میگردم بوسهر اره بابای ملودی بوده درست حدث زدید
مامان رهام
17 فروردین 95 18:11
عزیزم چقد قشنگ بود این پستت..دیگه خانومی شده واسه خودش
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
فدات عزیزم ره واقعا گذر ایام و که ادم میبینه میفهمه چقد بزرگ میشن تند تند
بشرا
19 فروردین 95 22:43
سال نو مبارک نسیم جان ملودی عزیزم رو ببوسید
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سال نو شما هم مبارک عزیزم