ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

پیشرفت خیلی خوب

1394/7/30 0:48
735 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم قبلا ها که نقاشی میکردی از کادر میزدی بیرون و کل صفحه رو خط خطی میکردی اما الان دو روزه که فقط توی کادر و رنگ و میزنی و خیلی دقت میکنی . از طرفی هم دارین حروف الفبا رو یاد میگیرین با خودم گفتم بیام و برای اینکه یاد اوریت بشه توی اتاقت یه ابتکار انجام بدم . یه نخ کاموا رو از این سر تا اون سر اتاقت به صورت کج وصل کردم و قرار و بر این گذاشتم که هر روز حرفی رو که یاد میگیری از نت واست پرینت بگیرم تا رنگش کنی و اویزون کنم به اون نخ . و هر شب قبل خواب بپرسم حروف رو .

الان 4 تا کلمه( خ . س . ر . ن ) رو یاد گرفتین و امروز حرف س رو رنگ کردی و اویزون کردم . کلی ذوق کردی و خوشحالم که ایده مامان و پسندیدی و کلی تشویق شدی

 

فدای اون رنگ زدنت بشم من

پسندها (2)

نظرات (1)

نیلوفر-هلو
4 آبان 94 19:36
آفرین به ملودی جون انشاالله در آینده شاهد پیشرفت های بیشتری باشید