ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

اینروزا ی من و ملودی

1394/7/10 13:51
1,204 بازدید
اشتراک گذاری

عشقه یدونه خودم اینروزا میام باهات مدرسه و کنارت می مونم چون روز بعد از اینکه تنهات گذاشته بودم دلت نمی خواست بری تنهایی و این طور شد که گفتم انقده میمونم کنارت تا عادت کنی . الهی مامان فدای اون دل کوچولو و مهربونت بشه که طاقت دوریم و نداری . مامان همیشه پیشته عزیزم اینو بدونو مطمئن باش اگه فیزیکی هم نباشه حضورم اما بدون روحم هیچ وقت تنهات نمیزاره و قلبم فقط برای یدونه دخترم میتپه . اینو بگم که مربیت عوض شده و شاید دلیل حس نا امنیت این هم باشه . البته خواهر خانوم زمانی هست مربی جدیدت و واقعا صبور و مهربون هستن ایشون هم . کلا توی کلاس من و شما توی نیمکت میشینیم کنار هم و بگم که بدونی دوستای هم کلاسیت و حتی بچه های دیگه مدرسه که کلا 30 نفر میشین حدودا همه خیلی دوستت دارن و دائم حواسشون به شماست و حتی عاشق مدل حرف زدنت شدنت و سعی میکنن کلمات و مثل شما ادا کنن . الهی مامان فدات بشه نانازی من . مربیتون جز کتاب های مدرسه دوتا کتاب هم گفتن که تهیه کنیم و انشا الله فردا با خودمون ببریم . من که کل کتاب ها رو خوندم همین دیشب و دلم خواست باز کوچولو بشم و برم مدرسه

 

 

 

اونروز معلمتون گفت یه نقاشی بکشین و سعی کنین سه رنگ اصلی ( ابی . زرد . قرمز )  توش باشه . البته اینو من کشیدم و شما نگاه کردی فقط اما خب در حین کشیدن هی برات توضیح میدادم . خلاصه که با همه سختی هایی که داره شرایطم با وابستگیت اما هر روز بیشتر از دیروز عاشقت میشم . تو همه زندگی مامان هستی .الان هم که دارم واست می نویسم لالا کردی یه کوچولو ابریزش بینی داشتی که بهت دارو دادم . دیگه طبیعیه توی مدرسه چند تا از بچه ها مریض بودن احتمالا از اونا گرفتی اخه حسابی همشون بوس بارونت میکنن

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

تک دختر مامانش(kosar)
10 مهر 94 14:40
وای فدای عشقمممممممم.. ♥♥♥♥♥
لی لی
11 مهر 94 14:11
نسیم جون چطور شد زودتر بردین پیش دبستانی ؟راحت قبول میکنن ؟الان ملودی از همه تو کلاس کوچیک تره ؟
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
عزیزم برای بچه هایی مثل ملودی که وابسته هستن که قبول کردن البته مدرسه غیر انتفاعیعه و بگم که مدرک نمیدن اخر سال بهش اما خب من برام مهم بود که بره هم کار یاد بگیره هم با هم سن های خودش بازی کنه . اره ملودی از بعضی ها یک سال و نیم و از بعضی ها یک سال کوچیکتره . اما پایه اش برای سال بعد که باید بره قوی میشه و کلی هم بهش خوش میگذره و یکم هم قانون مندی رو یاد میگیره و به امید خدا سال بعد اذیت نمیشیم سر این موضوع .
لی لی
12 مهر 94 13:17
پس سال دیگه اون پیش دبستانی اجباریه رو باید بره بالاخره.انشالله که همیشه خوش باشین عزیزم.
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
عزیزم سیستم جالب جدید می دونی چیه شما اگه بچه ات رو اصلا مدرسه هم نفرستی دیگه اجباری نیست .