ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

1مهر 1394- اولین تجربه باز گشایی مدارس

1394/7/1 11:28
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

در سن 4 سال و 5 ماه و دو روزگی :

عشقممممممممممم الهی مامان فدات بشه که اینهمه بزرگ شدی . امروز ساعت 8 جشن بود توی مدرسه به خاطر بازگشایی . البته ما ساعت 9 رفتیم که شما کمتر خسته بشی اخه هنوز اوچکولویی . خیلی خوب بود و خیلی خوشت اومده بود و حسابی هم من و هم مسئولین مدرسه رو شگفت زده کرده بودی و امروز متوجه شدم که خیلی دوستت دارن و همین نقطه قوت قلبم شد که ایشا الله مشکل قبلی برات پیش نمیاد در کنارشون . از اونجایی که جدیدا دوربین میبینی ناراحت میشی بیشتر سعی کردم ازت فیلم بگیرم وقتایی که متوجه نیستی اما چند تا عکس هست که میزارم واست

حیاط مدرسه . اینجا خیلی هم خوشحال بودی اما تا دوربین و دیدی سر من جیغ کشیدی ابته اینجا شبیه بچه شیرا شدی که میخوان مامانشونو بخورن ترسو

در ورودی به داخل

تاج و ابنبات چوبی و یدونه هدیه که به همه بچه ها میدادن

ملودی سر کلاسشون البته بدون مقنعه خخخخخخخخ . فکر کنم مبصر کلاس بشی و کلی به معلمتون کمک کنی خندونک

خوردن ابنبات چوبی و قرمز شدن زبونت و ادا در اوردن توی سالن بین کلاس ها چشمک

این عکس تارشده اما خب بهتر از بقیه بود . خواستم نشستنت سر کلاس و بزارم . یکی از مامان دوستات پیش دخترش نشسته بود که نترسه شما هم رفتی و با شونه هولش دادی که بره داخل تر و بتونی بشینی . کلی هم با معلم تون شعر خوندین و بازی کردین و معلمت خانم زمانی بی نهایت گفت خوب بودی 

اینم کتاب هاتون که امروز دادن که ما جلدشون کنیم و شنبه تحویل مدرسه بدیم . کلا 4 تا کتاب دارین

روز اول بی نهایتن خوب بود و خیلی بهتر از اونی که تصور میکردم همکاری کردی و از دیدن بچه های هم قد و سن خودت خیلی خوشحال بودی . امیدوارم خدا کمک کنه و مابقیشم به خیر و خوشی بگذره

پسندها (1)

نظرات (3)

نگار
1 مهر 94 11:38
سلام خداروشکر کلی دل شوره داشتم منم از صب تا حالا چند بار اومدم تا بالاخره نوشتید..... بازم خداروشکر.انشالا که دختر نازمون موفق باشه همیشه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ای جونم ممنون عزیزم که به فکرمون بودین .
ندا مامان یسنا
1 مهر 94 19:05
عزیزم انشالله به سلامتی.عزیزم مگه دخترتون چند سالشه؟که رفته پیش دبستانی؟ممنون م%D
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
سلام . ملودی از اونجایی که سال اینده باید بره پیش دبستانی و از طرفی هم به من وابستگی داره زیاد من پرس و جو کردم و دیدم برای بچه های امثال ملودی امکان اینکه یکسال زودتر برن و قاطی بچه بشن و اوردن تا هم وابستگیشون کم بشه هم اینکه برای سال عد اماده بشم . ملودی 4 سال و نیمشه
فاطمه
2 مهر 94 15:55
ببخشید دخملتون خیلی نایسه خیلی دوست دارم میشه یه ویدیو از دخترون هم به دخواست من بذارید؟
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
ممنوننظر لطفتونه . عزیزم حجم ویدئو ها سنگینه نمیشه بزارمشون