ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

لباس فرم 31 مرداد 94

1394/5/31 23:52
692 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتیم خیاطی برای اینکه سایزت و بگیرن و لباس فرم بدوزن . وای که چقده شلوغ بود . از ساعت 7 تا 8:25 دقیقه نشستیم تا نوبتمون شد فضاشم کوچیک و حدود 50 نفر مادر و بچه و بابا اونجا بودن . حالا فکر کنین چه طوری من ملودی رو اونجا این مدت سرگرم کردم و هی میگفت بریم خونه . حالا این بماند تا اومد سایزت و بگیره وای که چه جیغایی میزدی و اشک میریختی بدخت زنه نفهمید چطور سانت بزنه . کلی برنامه داشتم از این لحظات عکس بگیرم . اما مگه گذاشتی ! حالا از الان بفکر 9 شهریور هستم که باید بریم برای پرو لباست . فکر کن حتما تو وامیستی تا سوزن بزنن لباست !! خیلی روز بدی بود دارم از سر درد میمیرم . همه مامانا بچه های خودشون و ول کرده بودن و تو رو اروم میکردن اما دریغ از ذره ای همکاری . خدا عاقبتمونو بخیر کنه با لباس فرم دوختن خسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رویــــا
1 شهریور 94 2:06
سلام نسیم جان خسته نباشی خواهررملودی من قربون اون صورت ماهت خاله یکم با مامانی همکاری کن چون دیدنت گریه و اشکت مامانی رو ناراحت میکنه عروسکم...خاله ایشالله که لباسارو بگیری و مامانی چندتا عکس توپ ازت بگیره تا ما هم لباسای نازت رو ببینیم نسیم جان ایپ خواهررررررر
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
اره واقعا دیگه بعضی وقتا کم میارم و طاقتم تموم میشه . بچه داری سخت ترین کار دنیاس
مامان یاسمین زهرا
16 شهریور 94 15:14
خانم خوشگل مبارکت باشه
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون