ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

شرایط جدید وبلاگ فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا

1393/4/8 14:54
634 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه ممنونم از همه کسایی که بهمون سر میزنن و مارو دنبال میکنن چه اونایی که میشناسم و همیشه با نظراتشون همراهیمون کردن و چه اونایی که توی این دو سه روز پیام دادن و گفتن که خواننده خاموش وب ما بودن . طی نظر اکثریت پیشنهاد داده شده بود که رمز دار کنم وب رو . اما به دلایل زیادی تصمیم گرفتم که بخش نظرات رو به کلی ببندم . اول به این دلیل که تعریف و تمجید دوستان از ملودی باعث ناراحتی عده ای شده و اونا به این خاطر به خودشون اجازه میدن که توهین کنن . دوم به این دلیل که توی این چند روز انقدر افرادی مراجعه کردن و گفتن ما خواننده خاموشیم و ملودی و دوست داریم و رمز و به ما هم بده ، این بعداً خودش باعث ناراحتی میشه اگه رمز ندم بهشون و کلا رمز دار شدن و بی فایده میکنه . سوم اینکه وقتی که سی دی بلاگ رو هم تهیه میکنم نظر هیچ کس توش برای یادگار ثبت نمیشه و در آخر با امکان جدیدی که خود نی نی وبلاگ گذاشته همه دوستان نینی وبلاگی میتونن اگه از متنی یا عکسی خوششون اومد با کلیک بر روی گزینه میپسندم رضایتشون و اعلام کنن و اگرم کسی خوشش نیاد که نظراتش و مجبوره برای خودش نگه داره . من توی این 3 سال و چند ماه خیلی دوست های خوبی پیدا کردم که با همشون از طریق موبایل در تماسم و با برداشتن نظرات دوستیم با این افراد قطع نمیشه و همین خوشحالم میکنه که باهاشون ارتباط داشته باشم . با این تصمیم هم من میتونم مثل سابق به نوشتارم برای دخترم ادامه بدم هم اینکه هر کس دوست داشت همه مطالب و ببینه حالا یا خوششون میاد یا بدشون . من سعی کردم کاری رو کنم که در صورت امکان هیچ کس ناراحت نشه و این منم که دلم برای نوشته هاتونو تبادل اطلاعات باهاتون تنگ میشه . البته من به وب دوستانی که قبلا سر میزدم همچنان سر میزنم و همراهیشون میکنم . این تصمیم برای همه بهتره چون فکر نمیکنم هیچ مادری تحمل کنه که بچه اش کسی نازک تر از گل بگه حتی اگه اون بچه از هر لحاظ نقص داشته باشه هم برای مادر و پدرش بهترینه . امیدوارم همه این و درک کنن.و در اخر از خدا میخوام که به افراد حسود و کوته فکر توی این ماه عزیز نظر کنه و کمی از سیاهی دلشون کم کنه تا بتونن خوشحالی و خوشبختی افراد و ببینن و نخوان با حرف های بیهودشون باعث کمرنگ کردن شادی افراد دیگه بشه .

 

ما ز چاه آب مینوشیم

دریا حسودی میکند !

پسندها (17)

نظرات (0)