ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

رژیم

1393/4/4 21:08
803 بازدید
اشتراک گذاری

عشقه مامان امیدوارم که هیچ وقت مجبور نباشی رژیم بگیری . البته من و هر کی میبینه میگه چرا رژیم مگیری ؟ تو که خیلی خوبی اما کلا تا یک گرم اضافه میکنم عذاب وجدان میگیرم و تا اون و کم نکنم همه اش کلافه هستم . امروز ظهر که از خواب بلند شدم به بابا گفتم میدونی دلم چی میخواد ؟ گفت نه . گفتم دلم یه کیک خامه ای میخواد که با دهن باز و صورت برم داخلش و تا جایی که دهن بازه کیک بره توی دهنم خجالتبابا هم خندش گرفته بود و گفتن خب برو بخر . گفتم مثل اینکه 1 ماه جیگرم خون شده ار رژیم گرفتن . اما واقعا خیلی دلم شیرینی میخواست و دست به کار شدم و کیک فنجونی درست کردم به شیوه ننه حسین ( توی نت سرچ کنین کیک فنجونی ننه حسین. حسابی معروفه) جاتون خالی خیلی هم خوب شد و برای اولین بار بود که درست میکردم این مدل رو وتا حدودی دلم آروم شد .

بفرمائید کیک و چایی

 

 

پسندها (9)

نظرات (9)