ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

جمله سازی

1392/11/5 2:03
796 بازدید
اشتراک گذاری

با اینکه کلمات زیادی و نمیگی اما شروع کردی به جمله سازی حدود 4 یا 5 کلمه .

جدیدا میگی

سلام عسیسم خوبی ؟

ماما ببوسم

تا تا عباسی اودا منو نداسی

 

 

فدای دستات بشم با اون لاک و انگشتر که ست کردی با لباست

 

 

خداروشکر دیگه عادت کردی به مهد و عصرا حدودا هفته ای 5 روز میمونی مدت دو ساعت و وقتی میام دنبالت باید کلی التماست کنم تا رضایت بدی برای رفتن . از طرفی خوشحالم چون سرگرم میشی و کلی هم بازی پیدا کردی .منم برای خودم وقتایی که مهد میری ،  میرم پیش دوستام یا بازار و کلی حس آزادی بهم دست میده .

تایم خوابت و یکم جا به جا کردم چون هم بزرگ تر شدی هم اینکه یه شب که یه جا بخوایم یکم بیشتر بمونیم اذیت نشی.تایم خواب الانت 11 شب تا 9 صبح و ظهرم ساعت 2 تا 5 لالا میکنی .

از بس که این روزا اون قلب پادری که توی اتاق ما هست و تجذیه میکنی به فکر افتادم بیفتم توی این مدل کارا و تولید کنم آخه هر روز شما خرابش میکنی و من از سر شروع میکنم درست کردنش . داری برام اشتغال زایی میکنی . خاله ها اگه دنبال مشاغل خونگی هستین بگم ملودی براتون یه فکری بکنه . اینم قلبی که گفتم . باور کنین شغل خوبی میشه {#emotions_dlg.e30} منم که آماده ام برای هر مدل خلاقیت .مژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)