ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

پتو خرگوشی دوست دارم

1392/6/12 0:15
781 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه هممون توی بچگی به یه وسیلمون علاقه زیادی داشتیم ملودی هم همین طوره و علاقه شدیدی به پتوش داره و تقریباً همه جا با خودش میبرتش جز حموم و بیرون . که البته من اجازه نمیدم وگرنه این دوجا هم با خودش میارتش . علاقه اش به حدیه که من جرات نمیکنم بشورم پتوش و چون بدون اون خوابش نمیبره .هر چند که یکم کوچیک شده براش اما خب چاره ای نیست دوسش داره .

ملودی فردای زایمان روی پتوی معروف خونه ناهید جون اینا

الهی مامان فدات شه که این همه نینی بودی عسلم

 

از بس که روی سرش میندازتش موهاش بهم ریخته شده

تازه یه سری هنر نمایی دیگه هم با این پتو داره . اینکه میاد و میندازتش روی سر من و خودش هم میاد زیر و کلی میخنده و دالی موشه میکنه و به زبون خودش میگه جی جی . و یا اینکه میندازتش روی صورت من یا باباش و بعد خودش صورتش و از اون طرف پتو میچسبونه به لب ما و باید بوس بوسش کنیم و خوشش بیاد .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)