ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

نظر سنجي وبلاگي

1392/3/29 11:53
824 بازدید
اشتراک گذاری

ممنونم مهسا جون 

اگر ماهي از سال بودم ....... بهمن ماه چون عشق و توي اون ماه پيدا كردم و براياولين بار ديدم 

اگر روزي در هفته بودم ....... دوشنبه چون ملودي دوشنبه روزي دنيا اومد

اگر عدد بودم ........ 29 روز تولد ملودي جونم

اگر نوشيدني بودم .............. آب چون از هر چيزي گوارا تره

اگر ثواب بودم ............ دوست داشتم يه بچه يتيم و سرپرستي كنم اما شرايطش و ندارم

اگر درخت بودم ........... بيد مجنون چون وقتي باد توي برگاش ميپيچه آدم حس پرواز بهش دست ميده

اگر ميوه بودم ......... هندوانه چون عطش آدم و مينشونه 

اگه گل بودم ........ گل لاله 

اگه آب و هوا بودم .......... گرم و مرطوب مثل هواي بوشهر 

اگه رنگ بودم .............. صورتي 

اگه پرنده بودم ......... يا كريم 

اگه صدا بودم ............ يه صداي زيبا مثل صداي ملودي كه هنوز از شنيدنش محروم موندم 

اگه فعل بودم ......... مادر بودن

اگه ساز بودم ............. پيانو يا ويولن

اگه عضوي از بدن بودم ........... قلب چون پر احساس ترين جاي بدنه

اگه بخشي از طبيعت بودم ........ ابر 

اگه يه حس بودم ............. حس بي انتهاي عشق 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

 

دوستاي دعوتي من 

ندا مامان ياسمين زهرا جون

حديثه مامان طاها و پارسا جون

هدي خاله ياسمين زهرا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)