ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

يه سري اتفاقات تازه

1391/12/9 10:50
756 بازدید
اشتراک گذاری

اول اينكه انشا الله بعد از تعطيلات عيد قراره براي زندگي از بوشهر بريم . البته من و ملودي . باباشي 3 روز پيش ماست و 3 روز بوشهر . انشا الله تعطيلات عيد كه تموم شد ميريم شيراز براي گرفتن خونه . 

دوم هم اينكه من و ملودي تا آخر اسفند شاغل هستيم و حداقل سه يا چهار ماهي بيكاريم تا ملودي رو ثبت نام كنم مهد كودك . يه چند جايي هم خواهر دوستم زحمت كشيدن براش پيدا كردن . خودم هم هنوز صد در صد نيست اما ممكنه توي دفتر مركزي كارخونه اي كه قبلا كار ميكردم مشغول بكار بشم . البته نا خواسته به خاطر اساس كشي و عروسي داداشم تا اواسط خرداد به شغل شريف خانه داري مي پردازم . اما دلم ميگيره از خونه موندن . من اصلا عادت ندارم بيكار باشم . ميدونم كه تا برم سر كار خيلي بهم سخت ميگذره .اما خب اينم دوراني از زندگيه . به خاطر آموزش ملودي و راحتي و امكانات اون بايد همه تلاشمون و بكنيم .

انشا الله كه اين تغييرات باعث رشده زندگيمون باشه . اميدوارم . من همچنان وبلاگ دخملي رو بروز خواهم كرد فقط ممكنه هفته اي يكي دوبار بتونم آپ كنم تا چند وقت چون خونه سيستم ندارم اما از كافي نت حتما آپ ميكنم تا اينكه سروسامون بگيرم و بعد از خونه آپ كنم . دوستتون دارم دوستاي خوبم . البته تا قبل عيد ما همچنان مي آپيم . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)