ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

تنظیم کردن ساعت خواب ملودی

1390/4/14 9:26
1,095 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم دیشب دیگه کاری کردم که خودت 11:30 خوابیدی . حالا واسه ات میگم چکار کردم 

ظهر که لالا کردی ساعت 5:30 بلند شدی . خاله حدیث اومد خونمون تا 8 بود و نذاشتم لالا کنی . خاله که رفت لباس های راحتی تنت کردم داشتی کم کم لالا میکردی که مامان شیطونی هاش گل کرد هر کاری بگی کردم تا لالا نکنی ادا در آوردن  تاب بازی کرد بپر بپر خلاصه تا0 9:4 دقیقه کشوندمت به هر زوری بود . بعد بردمت حموم و گذاشتمت توی وان حمومت و هی با کاسه کوچولو آب ریختم روت . کلی دست و پا زدی . یه 20 دقیقه ای این جوری بازی کردم باهات بعد در آوردمت و شروع کردم حموم دادنت .مثل همیشه خوشت اومد . بعد هم که حوله پیچیدم دورت و آوردمت بیرون ساعت 10:10 دقیقه بود . موهات و خشک کردم البته با حوله بعد مامیت و بستم و کل بدنت و لوسیون زدم و ماساژت دادم . لباس هات و پوشیدم و 3 پیمونه شیر آماده کردم گرفتمت توی بغلم ساعت 10:30 بود . چون خسته بودی 1 ساعت طول کشید تا شیرت و بخوری اما از اولش خواب بودی . شیرت و دادم گذاشتمت توی تختت و راحت لالا کردی . دلم واسه ات خیلی میسوخت چون وقتی باهات بازی میکردم داشتی از خستگی غش میکردی . مامان و ببخش واسه راحتی خودت هست که میخوام خوابت تنظیم شه . حالا این عکس هات وقتی لالا کردی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)