ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

مامان خوب یا مامان بد ؟

1390/4/13 10:34
876 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان . دیشب خیلی خوابم میومد و شما  لالا نداشتی بالاخره به هر زوری بود 2:30 خوابیدی . مامان و ببخش . خیلی خسته میشم . آخه صبح زود باید بیام سر کار وقتی شما خوابت نمیاد کلافه میشم . البته به شما چیزی نمیگم ها خودم کلافه هستم . مامان الان احساس میکنه که مامان بدیه . خوب خوابت نمیاد دست خودت که نیست دوست داری بازی کنی . الهی فدات بشم بغل بابا هم نمیری همه اش مامان . تا ازم جدا میشی گریه میکنی . به قول مامان ناهید مثل کوچولویی های خودم میمونی که همه اش وصل بودم بهش . ما شالله سنگین هم شدی دست های منم جون درست و حسابی ندارن تا بغلت کنم .اما با همه این حرفا بغلت میکنم . الان داشتم وبلاگ بقیه دوستات و میخوندم و عکساشون و دیدم که مثلا 2 یا 3 سالشونه کلی از خودم خجالت کشیدم گفتم اومد به اینکه 2 یا 3 سال سختی بکشی اونم سختی شیرین تا دخملت بزرگ شه و تو رو بغل کنه و بوست کنه و باهات همه جا همراهی کنه . چرا کلافه میشی ؟ این روزا هم میگذره . باور میکردی که دنیا بیاد و الان نزدیک 3 ماهش باشه ؟ دخترم سعی میکنم مامان خوبی باشم . قربون چشمات برم تا میری بغل بابا و من میخوام بغلت کنم خودت و از ذوق تکون تکون میدی و میخندی . الان اشک توی چشام جمع شده معذرت که بعضی وقت ها مثل همیشه نمیتونم بهت بخندم . مامان خسته میشه یکم . شما درکش کن و مامان و ببخش . دوست دارم فرشته آسمونی مامان . از خودم هم بیشتر . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)