ملودیملودی، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

♫فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫

اگه منم خواننده بودم ..................

1391/5/17 10:37
803 بازدید
اشتراک گذاری

واقعاً الان چند روزه اين آهنگ و كه مي شنوم خيلي لذت ميبرم و معلومه مهسا ناوي هم با آوا دخترش خيلي مهربونه و دوستش داره متنش و ميزارم برات چون بعداً كه بزرگ بشي مطمئناً اين آهنگ شنيده نميشه عزيزم . اگه منم خواننده بودم دوست داشتم همچين آهنگي واسه تك آهنگ زيباي زندگيم بخونم . 

♥چشماي بسته ي تو رو با بوسه بازش ميكنم♥

♥قلب شكسته ي تو رو خودم نوازش ميكنم♥

♥نميذارم تنگ غروب دلت بگيره از كسي♥

♥تا وقتي من كنارتم به هر چي مي خواي ميرسي♥

♥خودم بغل ميگيرمت ، پر ميشم از عطر تنت♥

♥كاشكي تو هم بفهمي كه ميميرم از نبودنت♥

♥خودم به جاي تو شبا بهونه هات و ميشمرم♥

♥جاي تو گريه مي كنم جاي تو غصه مي خورم♥ 

♥هر چي كه دوست داري بگو حرفاي قلبت و بزن♥ 

♥دلخوشي هات ماله خودت درد دلات براي من♥

♥من واسه ي داشتن تو قيد يه دنيا رو زدم♥

♥كاشكي ازم چيزي بخواي تا بتو دنيا رو بدم♥ 

 

اينم لينك صوتي آهنگ البته تصويريش يه چيز ديگه است

DL.AVAZAK.COM/AQVAZAK/91-5/MAHSA%20NAVI%20-.MP3%NAVAZESH

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)